2018-07-25
ЯК З ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ЗВЕРНУТИСЯ ДО ФАХІВЦІВ ПІДПРИЄМСТВА?
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» пояснює, як економити свій час та отримувати кваліфіковані відповіді фахівців підприємства звернувшись до них за допомогою онлайн-сервісів офіційного сайту підприємства.
Оскільки вирішення лише обмеженого кола питань потребує особистої присутності споживачів в абонентській службі підприємства, то все більше споживачів «Полтаватеплоенерго» за необхідності користуються цілодобовими сервісами, представленими на офіційному сайті підприємства.
Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» без реєстрації на офіційному сайті підприємства?
Якщо ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом «Надіслати нам листа»:
1. Визначтеся, який тип повідомлення хочете написати.
2. Введіть прізвище, ім’я та по батькові.
3. Введіть електронну пошту, домашню адресу та телефон.
4. Напишіть своє повідомлення обсягом не більше 500 символів.
5. Натисніть «Надіслати».
Зверніть увагу, що обов’язково необхідно заповнити усі наявні поля форми звернення. Особливо уважно слід вводити телефон та адресу електронної скриньки. Адже саме ці контакти будуть використовувати працівники «Полтаватеплоенерго», щоб відповісти на ваше звернення або за необхідності зв’язатися з вами для уточнення деталей вашого запиту.
Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» використавши «Особистий кабінет споживача»?
Якщо ви вже є користувачем сервісу «Особистий кабінет споживача», то, крім можливості передавати показники та контролювати свій рахунок, маєте змогу надсилати фахівцям питання, що вас турбують.
Як це зробити?
1. Зайдіть у розділ «Контакти» в «Особистому кабінеті споживача».
2. У цьому розділі перейдіть на «Поставити запитання».
3. Ваше ім’я та пошта там уже введені. Тому вам залишається лише написати тему листа і його текст та ввести текстові символи, які перевіряють користувача (captcha).
Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» надіславши листа на електронну поштову скриньку?
Ще один спосіб звернутися до підприємства — відправити електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua. Тут суть питання можна викласти розлогіше, ніж на онлайн-сервісах, де існує ліміт на кількість символів, та доповнити вкладеннями файлів, якщо у цьому виникне потреба.
Звертаємо вашу увагу, що текст повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.
Який би спосіб звернення споживач не обрав, він може бути певен: фахівці відповідних структурних підрозділів «Полтаватеплоенерго» обов’язково його отримають і розглянуть, а кваліфікована відповідь надійде до споживача у встановлений законодавством термін.
Прес-служба «Полтаватеплоенерго»