Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну пошту, а його немає?
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну пошту, а його немає?6-08-2018, 08:21. : admin1 |
![]() «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ЗАМОВИЛИ ЩОМІСЯЧНЕ НАДХОДЖЕННЯ РАХУНКУ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, А ЙОГО НЕМАЄ?
Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у нас десятки тисяч споживачів, то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою.
Швидше за все, лист прийшов, але потрапив у папку «Спам». Щоб запобігти цьому у майбутньому, необхідно зробити підказку поштовому сервісу про важливість таких листів. Для цього зайдіть у папку «Спам» і позначте лист від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем.
Така ж проблема виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача». Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua. Прес-служба «Полтаватеплоенерго»
|