«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну пошту, а його немає?

2018-08-06  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ЗАМОВИЛИ ЩОМІСЯЧНЕ НАДХОДЖЕННЯ РАХУНКУ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, А ЙОГО НЕМАЄ?


Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у нас десятки тисяч споживачів, то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою.
 
Швидше за все, лист прийшов, але потрапив у папку «Спам». Щоб запобігти цьому у майбутньому, необхідно зробити підказку поштовому сервісу про важливість таких листів. Для цього зайдіть у папку «Спам» і позначте лист від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем.



 
Така ж проблема виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача». Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


У період з 30 липня по 23 серпня цього року включно на виконання інвестиційної програми на 2018 рік ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» проводитиме заміну магістрального трубопроводу від котельні по вул. Ціолковського, 36 до мікрорайону Сади-2.

У зв'язку з цим надання послуги з централізованого постачання гарячої води мешканцям мікрорайону Сади-2 буде призупинено.


КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Август 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31