Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?


15-08-2018, 06:12. : admin
2018-08-15  


ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПОЖИВАЧА» ЗВЕРНУТИСЯ ДО ФАХІВЦІВ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»?

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує серію роз’яснювальних матеріалів щодо можливостей, які пропонують онлайн-сервіси офіційного сайту підприємства.
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

 

Щоб економити час і не очікувати в довгій черзі, аби вирішити свої питання, споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» можуть скористатися цілодобовими онлайн-сервісами, запропонованими на офіційному сайті підприємства. Так, поряд із сервісом «Надіслати нам листа», котрий набуває все більшої популярності серед користувачів і не потребує обов’язкової реєстрації, звернутися до підприємства можна і через «Особистий кабінет споживача». Він призначений для комунікації уже зареєстрованих споживачів з підприємством. Водночас з іншими можливостями, як-от контроль стану рахунку, передача показників, онлайн-платежі, він дає змогу користувачам написати фахівцям підприємства електронне звернення, яке обов’язково буде розглянуте.
 


Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через «Особистий кабінет споживача»?

1. Зайдіть у розділ «Контакти» в «Особистому кабінеті споживача».
2. У цьому розділі перейдіть на «Поставити запитання».
3. Ваше ім’я та пошту сервіс запам’ятав іще під час вашої реєстрації в ньому. Тому вам лишається написати тему листа і його текст та ввести текстові символи, які перевіряють користувача (captcha).

Як іще можна звернутися до «Полтаватеплоенерго»?

1. Якщо ви не є зареєстрованим користувачем сайту підприємства, можете відправити своє звернення через сервіс «Надіслати нам листа».

2. Ще один спосіб — відправити листа на електронну скриньку  info@pte.poltava.ua. У самому листі необхідно обов’язково вказати вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

3. Якщо питання, що вас турбує, потребує вашої обов’язкової присутності, завітайте до абонентської служби «Полтаватеплоенерго», що по вул. Генерала Духова, 1 (зупинка транспорту «ОЦЕВУМ» / «5 школа»).

4. Консультації фахівців можна отримати й зателефонувавши у робочий час на номери інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний); (050) 303-34-02; (067) 503-00-35. 

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»