«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

2018-08-15  


ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПОЖИВАЧА» ЗВЕРНУТИСЯ ДО ФАХІВЦІВ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»?

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує серію роз’яснювальних матеріалів щодо можливостей, які пропонують онлайн-сервіси офіційного сайту підприємства.
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

 

Щоб економити час і не очікувати в довгій черзі, аби вирішити свої питання, споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» можуть скористатися цілодобовими онлайн-сервісами, запропонованими на офіційному сайті підприємства. Так, поряд із сервісом «Надіслати нам листа», котрий набуває все більшої популярності серед користувачів і не потребує обов’язкової реєстрації, звернутися до підприємства можна і через «Особистий кабінет споживача». Він призначений для комунікації уже зареєстрованих споживачів з підприємством. Водночас з іншими можливостями, як-от контроль стану рахунку, передача показників, онлайн-платежі, він дає змогу користувачам написати фахівцям підприємства електронне звернення, яке обов’язково буде розглянуте.
 


Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через «Особистий кабінет споживача»?

1. Зайдіть у розділ «Контакти» в «Особистому кабінеті споживача».
2. У цьому розділі перейдіть на «Поставити запитання».
3. Ваше ім’я та пошту сервіс запам’ятав іще під час вашої реєстрації в ньому. Тому вам лишається написати тему листа і його текст та ввести текстові символи, які перевіряють користувача (captcha).

Як іще можна звернутися до «Полтаватеплоенерго»?

1. Якщо ви не є зареєстрованим користувачем сайту підприємства, можете відправити своє звернення через сервіс «Надіслати нам листа».

2. Ще один спосіб — відправити листа на електронну скриньку  info@pte.poltava.ua. У самому листі необхідно обов’язково вказати вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

3. Якщо питання, що вас турбує, потребує вашої обов’язкової присутності, завітайте до абонентської служби «Полтаватеплоенерго», що по вул. Генерала Духова, 1 (зупинка транспорту «ОЦЕВУМ» / «5 школа»).

4. Консультації фахівців можна отримати й зателефонувавши у робочий час на номери інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний); (050) 303-34-02; (067) 503-00-35. 

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО