«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

2018-08-15  


ЯК ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПОЖИВАЧА» ЗВЕРНУТИСЯ ДО ФАХІВЦІВ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»?

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує серію роз’яснювальних матеріалів щодо можливостей, які пропонують онлайн-сервіси офіційного сайту підприємства.
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

 

Щоб економити час і не очікувати в довгій черзі, аби вирішити свої питання, споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» можуть скористатися цілодобовими онлайн-сервісами, запропонованими на офіційному сайті підприємства. Так, поряд із сервісом «Надіслати нам листа», котрий набуває все більшої популярності серед користувачів і не потребує обов’язкової реєстрації, звернутися до підприємства можна і через «Особистий кабінет споживача». Він призначений для комунікації уже зареєстрованих споживачів з підприємством. Водночас з іншими можливостями, як-от контроль стану рахунку, передача показників, онлайн-платежі, він дає змогу користувачам написати фахівцям підприємства електронне звернення, яке обов’язково буде розглянуте.
 


Як звернутися до «Полтаватеплоенерго» через «Особистий кабінет споживача»?

1. Зайдіть у розділ «Контакти» в «Особистому кабінеті споживача».
2. У цьому розділі перейдіть на «Поставити запитання».
3. Ваше ім’я та пошту сервіс запам’ятав іще під час вашої реєстрації в ньому. Тому вам лишається написати тему листа і його текст та ввести текстові символи, які перевіряють користувача (captcha).

Як іще можна звернутися до «Полтаватеплоенерго»?

1. Якщо ви не є зареєстрованим користувачем сайту підприємства, можете відправити своє звернення через сервіс «Надіслати нам листа».

2. Ще один спосіб — відправити листа на електронну скриньку  info@pte.poltava.ua. У самому листі необхідно обов’язково вказати вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

3. Якщо питання, що вас турбує, потребує вашої обов’язкової присутності, завітайте до абонентської служби «Полтаватеплоенерго», що по вул. Генерала Духова, 1 (зупинка транспорту «ОЦЕВУМ» / «5 школа»).

4. Консультації фахівців можна отримати й зателефонувавши у робочий час на номери інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний); (050) 303-34-02; (067) 503-00-35. 

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»


Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО