Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: З 9 червня абонентська служба починає прийом споживачів в умовах адаптивного карантину
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: З 9 червня абонентська служба починає прийом споживачів в умовах адаптивного карантину4-06-2020, 06:15. : admin1 |
![]() «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
З 9 червня абонентська служба починає прийом споживачів в умовах адаптивного карантину
Абонентська служба прийматиме споживачів з дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження будуть введені, читайте у статті нижче.
![]() 20 травня уряд продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 22 червня включно. Однак з огляду на епідеміологічну ситуацію в Україні Кабмін розробив етапи послаблення карантинних заходів. Це дозволяє абонентській службі «Полтаватеплоенерго» після більш ніж двомісячної вимушеної перерви знову відчинити двері для прийому споживачів.
З 9 червня відновлюється прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго». На час запровадженого в Україні адаптивного карантину через пандемією коронавірусу COVID-19, прийом споживачів буде здійснюватися за таким графіком:
— понеділок–четвер — з 08:00 до 17:00;
— п’ятниця — з 08:00 до 15:45;
— субота і неділя — вихідні.
Щодня з 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься.
![]() — усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;
— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
— очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.
Попри те, що абонентська служба розпочне прийом споживачів, «Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить уникнути черг і скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства та зменшить ризики для споживачів.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.
![]() Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, ми рекомендуємо скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Полтаватеплоенерго». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|