Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків


30-06-2020, 10:06. : admin1
2020-06-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ГРАФІК РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРІОД ФОРМУВАННЯ РАХУНКІВ

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані споживачами впродовж червня, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче.

Шановні споживачі!

У середу, 1 липня, у зв'язку з проведенням розрахунків отриманих споживачами протягом червня цього року послуг підприємства, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» прийом споживачів здійснювати не буде (крім юридичних осіб). 

Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що на час проведення нарахувань і формування рахунків за послуги підприємства роботу цілодобового он-лайн сервісу офіційного сайту «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» «Особистий кабінет споживача» буде призупинено

Чому «Особистий кабінет споживача» не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Полтаватеплоенерго» і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли «Особистий кабінет» відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи «Особистого кабінету споживача», рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Користуючись нагодою, абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників про необхідність своєчасної передачі показників квартирних лічильників.

Про режим роботи абонентської служби «Полтаватеплоенерго» в умовах адаптивного карантину читайте тут.
 
 

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.