«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2020-06-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ГРАФІК РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРІОД ФОРМУВАННЯ РАХУНКІВ

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані споживачами впродовж червня, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче.

Шановні споживачі!

У середу, 1 липня, у зв'язку з проведенням розрахунків отриманих споживачами протягом червня цього року послуг підприємства, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» прийом споживачів здійснювати не буде (крім юридичних осіб). 

Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що на час проведення нарахувань і формування рахунків за послуги підприємства роботу цілодобового он-лайн сервісу офіційного сайту «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» «Особистий кабінет споживача» буде призупинено

Чому «Особистий кабінет споживача» не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Полтаватеплоенерго» і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли «Особистий кабінет» відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи «Особистого кабінету споживача», рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства.

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Користуючись нагодою, абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників про необхідність своєчасної передачі показників квартирних лічильників.

Про режим роботи абонентської служби «Полтаватеплоенерго» в умовах адаптивного карантину читайте тут.
 
 

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Здається, лише нещодавно завершився опалювальний період, а вже майже до екватора добігає ремонтна кампанія з підготовки до наступного. Тож, у яких умовах полтавські теплоенергетики готуються до наступної зими, про це і багато іншого —у нашому матеріалі нижче. 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Розрахунки споживачів з підприємством покращилися, однак загальна заборгованість населення зросла

Після затяжної весни, нарешті прийшло довгоочікуване літо із його обов’язковими атрибутами — спекою, відпустками та відпочинком на лоні природи. Проте полтавські тепловики гарно пам’ятають: після швидкоплинного літа прийде похмура осінь, а з нею і новий опалювальний сезон, до якого обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» має бути повністю готовим ще наприкінці літа. А для якісної підготовки до зими та виконання повного обсягу запланованих заходів, конче необхідне і належне фінансування підготовчої кампанії. Тож на обласному комунальному підприємстві «Полтаватеплоенерго» підбивають фінансові підсумки платіжної дисципліни споживачів послуг. То як полтавці розраховувалися за спожиті послуги з теплопостачання та як це впливає на роботу підприємства в цілому?..
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді в статті нижче. 

Уже четвертий рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2020-2021 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram .

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози. Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для «Полтаватеплоенерго» це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.