Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ: Багатофункціональний інформаційний чат-бот — нова сторінка у взаємодії підприємства зі споживачами!
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ: Багатофункціональний інформаційний чат-бот — нова сторінка у взаємодії підприємства зі споживачами!

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ: Багатофункціональний інформаційний чат-бот — нова сторінка у взаємодії підприємства зі споживачами!


15-04-2021, 10:07. : admin
2021-04-15  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ:
Багатофункціональний інформаційний чат-бот — нова сторінка у взаємодії підприємства зі споживачами!

У 2017 році «Полтаватеплоенерго» першим у Полтаві серед підприємств надавачів послуг, започаткувало практику взаємодії зі споживачами за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram. Проте, час не стоїть на місці і на заміну першому поколінню чат-ботів прийшли нові — багатофункціональні (інфо-боти). Які функції в них закладено та що необхідно аби стати їх користувачем, читайте у матеріалі нижче.

У 2017 році «Полтаватеплоенерго» першим у Полтаві серед підприємств надавачів послуг, започаткувало практику взаємодії зі споживачами за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram. Щоправда призначення цих чат-ботів було доволі вузьким — для автоматизації передачі показників індивідуальних приладів обліку із наступною верифікацією введених даних. Основна ідея їх використання: повністю виключити людський фактор, як на етапі внесення даних у месенджері, так і на етапі занесення даних в облікову базу підприємства. Багато полтавців оцінили всі переваги цих сучасних інструментів і стали постійними їх користувачами, обираючи для передачі даних зручний саме їм час. 

Проте, час не стоїть на місці. І те, що в 2017 році викликало захват і було просто «супер», нині лише невелика частина від нагальних потреб.

Чому он-лайн інструменти є актуальними?

За останній рік, (від моменту оголошення в світі пандемії коронавірусної хвороби і введення карантинних обмежень на території всієї України) велика увага служб «Полтаватеплоенерго», які взаємодіють зі споживачами була приділена знаходженню ефективного алгоритму надання консультацій на відстані.

Нагадаємо, впродовж останнього року абонентська служба підприємства не одноразово була вимушена переходити на дистанційний режим роботи зі споживачами. Зокрема, і до нині вона не здійснювала особистого прийому споживачів через складну епідеміологічну ситуацію з поширенням коронавірусної хвороби на Полтавщині.  А від сьогодні, Полтавська область разом з обласним центром переходить до «червоної» карантинної зони. Тож актуальність дистанційного консультування споживачів і взаємодії із ними залишається як ніколи високою.

Які нові можливості відкриваються перед споживачами?

Отже, раді поінформувати споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», про те що на заміну першому поколінню чат-ботів підприємства прийшли нові — багатофункціональні інформаційні (інфо-боти).

На відміну від попередніх, інфо-боти мають значно ширший інструментарій, який дозволить не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

Звертаємо увагу, що ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів «Полтаватеплоенерго» у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку.

Якщо номер вашого мобільного телефона уже внесений до облікової бази даних «Полтаватеплоенерго», то інфо-боти відразу вас ідентифікують і відкриють вам доступ до облікового запису.

Якщо ж ваш номер мобільного телефона в обліковій базі підприємства поки що відсутній — вам необхідно його туди занести. Для цього оберіть будь-який зручний для вас шлях:

— засобами цілодобового он-лайн сервісу «Особистого кабінету споживача» — самостійно занісши дані до розділу «Редагувати обліковий запис»;
— засобами цілодобового он-лайн сервісу «Надіслати нам листа»  — повністю заповнивши стандартний бланк звернення і висловивши відповідне прохання у його тексті;
— засобами телефонного зв’язку — зателефонувавши (у робочий час) на номер багатоканальної інформаційно-довідкової лінії абонентської служби підприємства (0532) 510-455.

Після цієї процедури ваш контактний номер буде додано до облікової бази підприємства і ви зможете засобами інфо-ботів отримати доступ до свого особового рахунку у базі даних підприємства.

Окремо, хочемо звернути увагу споживачів ,на зручність користування цими інфо-ботами у разі, якщо ви «стежите» одночасно за кількома особовими рахунками: для перегляду одночасно кількох особових рахунків інфо-боти не потребують жодних додаткових дій. Достатньо лише, аби ваш номер був зазначений в якості контактного у всіх особових рахунках, які вас цікавлять. У цьому випадку бот сам знайде і згрупує всі ваші особові рахунки у месенджері на вашому пристрої (телефоні, планшеті, комп’ютері тощо). 

Хочемо додатково відзначити, що нові інфо-боти мають зручний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для налагодження ефективної взаємодії з ним користавача — для цього достатньо лише на кожному кроці уважно керуватися його підказками.

Де знайти інфо боти?

За даними аналітиків, в Україні найпоширенішими месенджерами є Viber і Telegram. Тож природньо, що багатофункціональні інформаційні чат-боти «Полтаватеплоенерго» (інфо-боти), представлені саме у цих месенджерах.

Для користування чат ботом, радимо вам обрати зручний саме вам месенджер, який вже встановлено на вашому пристрої (телефоні, планшеті, комп’ютері тощо):
 

Як почати користуватися інфо-ботами?

Для користування інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber та Telegram необхідно:

Крок 1: Перейти за посиланням чи зчитати смартфоном QR-код боту у відповідному месенджері.
 
Інфо-бот «Полтаватеплоенерго» Інфо-бот «Полтаватеплоенерго»

Крок 2: Запустити роботу інфо-бота, натиснувши «СТАРТ»
Крок 3: Погодитись на обробку персональних даних — дати згоду на запропоновану ботом дію із відсилання вашого номера телефона для перевірки у обліковій базі підприємства.
Крок 4: Обрати серед запропонованих сервісів «Головне меню»
 
Інфо-бот «Полтаватеплоенерго» Інфо-бот «Полтаватеплоенерго»

Крок 5: Почати роботу із ботом — перегляд інформації тощо.

Наостанок, хочемо звернути увагу користувачів сервісів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» «Особистий кабінет споживача»  та інфо-ботів підприємства у месенджерах: незважаючи на схожість між собою окремих інструментів у зазначених сервісах, вони працюють незалежно один від одного — користування одним із них, не виключає можливості користуватися і іншим.


Сподіваємося, що споживачі послуг підприємства належним чином оцінять переваги нових багатофункціональних інформаційних чат-ботів «Полтаватеплоенерго» та стануть їхніми постійними користувачами!

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.