Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Що робити, якщо термін повірки індивідуальних приладів обліку припав на період воєнного стану?
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Що робити, якщо термін повірки індивідуальних приладів обліку припав на період воєнного стану?28-03-2022, 10:46. : admin |
2022-03-28
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Що робити, якщо термін повірки індивідуальних приладів обліку припав на період воєнного стану?
Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі прилади обліку, у тому числі теплової енергії і гарячої води. Однак через воєнний стан «Полтаватеплоенерго» продовжує брати до розрахунку показики вузлів обліку термін повірки яких закінчився у цей період. Як відбуватимуться нарахування, якщо термін повірки приладів обліку закінчується в період воєнного стану? Відповідь шукайте у статті нижче.
На сьогодні «Полтаватеплоенерго» надає послуги більш ніж 200 тис. полтавців, з них послугою з централізованого постачання гарячої води користуються понад 150 тисяч. Майже у 80% з них (тобто більш ніж у 52 тис. домогосподарствах) встановлені індивідуальні (квартирні) прилади обліку гарячої води, та теплової енергії.
Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі без винятку індивідуальні прилади обліку.
Завжди за місяць до терміну закінчення міжповірочного інтервалу «Полтаватеплоенерго» листом інформує кожного споживача про необхідність проведення повірки із зазначенням строків. Водночас аналогічне нагадування для лічильників гарячої води споживач тричі бачить у щомісячних рахунках (перший і другий рази — за два місяці і за місяць до терміну повірки відповідно, а втретє — після закінчення зазначеного терміну). Однак навіть із такою поінформованістю все одно трапляється, що споживач просто забуває про закінчення міжповірочного періоду. У такому випадку через два місяці після його завершення підприємство змушене при нарахуванні вартості отриманих споживачем послуг з централізованого постачання гарячої води послуговуватися нормативним споживанням, тобто за кількістю зареєстрованих у домогосподарстві осіб.
Але як бути тим споживачам, які пам’ятають про термін повірки, але він збігся з оголошеним воєнним станом?
У зв’язку із запровадженням на території України воєнного стану, ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» продовжуватиме брати до розрахунку показники квартирних вузлів обліку, термін дії яких закінчився з 24 лютого 2022 року та протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Це означає, що нарахування за послугу з централізованого постачання гарячої води до 1 травня цього року проводитимуться:
— для лічильників, що підлягають повірці у період воєнного стану— за їхніми показниками;
— для лічильників, що перебувають на стадії повірки (розпломбовані, демонтовані) — за середньомісячними (за останні три місяці) обсягами споживання).
Метою такого відтермінування є забезпечення споживачів часом, достатнім для проведення повірки, після припинення чи скасування воєнного стану.
Користуючись нагодою, хочемо нагадати власникам індивідуальних приладів обліку гарячої води (водолічильників) про необхідність щомісячної вчасної передачі їхніх показників. Адже саме за показниками лічильників визначається фактичний обсяг спожитих домогосподарством послуг і проводяться нарахування за розрахунковий період.
У поточному місяці їх слід передати не пізніше 31 березня включно.
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|