Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба відновлює прийом споживачів
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба відновлює прийом споживачів4-04-2022, 12:36. : admin |
![]() «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
З 5 квітня абонентська служба відновлює прийом споживачів
З вівторка, 5 квітня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.
![]() З 5 квітня, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.
Прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком: — понеділок – четвер — з 08:00 до 17:00
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);
— п'ятниця — з 08:00 до 15:45
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);
— субота і неділя — вихідні.
![]() — на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
— до приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в захисній масці;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування 5 відвідувачів (з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування).
![]() «Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.
Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, ми рекомендуємо скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
![]() Підприємство дякує за своєчасну оплату коштів за спожиті послуги незважаючи на воєнний стан і складну ситуацію в країні. «Полтаватеплоенерго» прохає по можливості здійснювати своєчасні розрахунки за спожиті послуги, адже ці кошти вкрай необхідні підприємству в першу чергу для здійснення розрахунків з постачальниками енергоносіїв (природного газу, електричної енергії, води тощо).
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|