«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ: Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань

2020-08-12  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ:
Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань 

В умовах карантину і 4-денного робочого тижня підприємства споживачам варто надавати перевагу дистанційному вирішенню питань. Проте з деякими питаннями доведеться все-таки звертатись особисто.

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.

Крім того, на сайті «Полтаватеплоенерго» функціонує чимало сервісів, котрі дають можливість отримати індивідуальну консультацію, адресну інформацію щодо окремого житлового будинку, передати показники лічильників.

Також у пригоді споживачам може стати телефонний зв’язок. Однак слід взяти до уваги, що в період передачі показників телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені. 

Отже, що робити, якщо ви не можете швидко знайти готові відповіді на сайті «Полтаватеплоенерго»?

Усні та письмові роз’яснення чи консультації можна отримати:

— скориставшись сервісом «Надіслати нам листа» на сайті підприємства;
— за допомогою опції «Поставити запитання» у вашому «Особистому кабінеті споживача» (abon.te.pl.ua);
зателефонувавши в робочий час на інформаційно-довідкову лінію: (0532) 510-455 (багатоканальний); 
— під час особистого візиту до абонентської служби підприємства.

Щодо останньої можливості фахівці абонентської служби «Полтаватеплоенерго» підкреслюють: особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства потребує вирішення лише обмеженого кола питань. Зокрема, коли йдеться про:

1) роботу з документами для укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;
2) прийом та опрацювання документів на отримання довідки про відсутність заборгованості;
4) розділення чи об’єднання особових рахунків споживача;
5) отримання/внесення інформації щодо розміру опалювальної площі чи її зміни;
6) коригування показників індивідуальних (квартирних) приладів обліку при виникненні розбіжностей з обліковими даними підприємства.

Однак споживачам слід мати на увазі, що зараз «Полтаватеплоенерго» працює в умовах адаптивного карантину, обслуговуючи не більше чотирьох осіб одночасно. Тож відвідування абонентської служби відбувається з дотриманням усіх обмежувальних заходів.


Крім того, із початку серпня підприємство перейшло на чотириденний робочий тиждень. Це був вимушений крок, пов’язаний із скрутним фінансовим становищем, у якому останнім часом перебуває «Полтаватеплоенерго». Тож у п’ятницю двері абонентської служби для відвідувань поки що зачинені. 


Шановні споживачі, обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» цінує ваш час і постійно працює над розширенням і вдосконаленням функціональних можливостей сервісів офіційного веб-ресурсу підприємства (te.pl.ua).

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО