«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба підприємства продовжує працювати в умовах адаптивного карантину

2020-06-22  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Абонентська служба підприємства продовжує працювати в умовах адаптивного карантину

Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.

Через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив 17 червня шляхом внесення змін в низку актів Кабінету Міністрів, якими встановлені карантинні обмеження.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком:

— понеділок – четвер — з 08.00 до 17.00
(щоденно з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

— п’ятниця — з 08.00 до 15.45
(з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

субота і неділя — вихідні.

Звертаємо увагу, що на час адаптивного карантину відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:
 
— усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;
— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.

Окремо хочемо зауважити, що внаслідок стрімкого зростання температури зовнішнього повітря (яка нерідко навіть у тіні вища за 30°С) очікування прийому ззовні приміщення абонентської служби може викликати у відвідувачів певні незручності чи навіть погіршення їхнього самопочуття. 

З огляду на це «Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства. До того ж набутий у період цьогорічного карантину досвід довів ефективність такого підходу.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, ми рекомендуємо скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:

без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то споживачеві буде запропоновано замість тривалого очікування повернутися по документи пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи в адміністратора при вході до абонентської служби. 

Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги «Полтаватеплоенерго». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Низка служб, які не задіяні в підготовці теплового господарства до опалювального сезону, у п’ятницю не працюватимуть. Як підприємство працюватиме за нових умов, читайте у статті нижче.

Цього року «Полтаватеплоенерго» опинилося в надзвичайно скрутному фінансовому становищі. Підприємство не має змоги застосовувати нові економічно обґрунтовані тарифи, затверджені НКРЕКП у березні цього року, у зв’язку з карантинним відтермінуванням реалізації низки законодавчих актів на п’ять місяців. Ситуацію додатково ускладнило зростання заборгованості споживачів за отримані послуги. Навіть порівняно із минулорічними показниками приріст заборгованості населення за вже отримані послуги підприємства склав 35 млн грн. Загальна ж сума заборгованості полтавців перед теплоенергетиками перевищує 256 млн грн. Ці та інші фактори призвели до гострого дефіциту обігових коштів підприємства, які мали б бути спрямовані на заробітну плату працівників, обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, на сплату податків...

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Відсьогодні, після нетривалої вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Відсьогодні абонентська служба відновлює прийом споживачів

Відсьогодні, із 3 вересня, після нетривалої вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» знову відкрила двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 4-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО