> Новини підприємства > А Ви цього місяця отримали паперовий рахунок підприємства у свою поштову скриньку?

А Ви цього місяця отримали паперовий рахунок підприємства у свою поштову скриньку?


21-02-2017, 10:12. : admin1
2017-02-21
 

А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА У СВОЮ ПОШТОВУ СКРИНЬКУ?

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На адресу підприємства продовжують надходити звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться моніторинг та контроль доставки споживачам січневих рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Отже, звертаємося до Вас, шановні наші споживачі, з проханням: у разі якщо до 20 лютого цього року Ви не отримали рахунок за послуги підприємства або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не бути байдужим і повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної почтової скриньки info@pte.poltava.ua;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;

Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити Вашу повну адресу, контактний телефон та прізвище і ініціали отримувача послуг.

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»