Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини підприємства > А Ви цього місяця отримали паперовий рахунок підприємства у свою поштову скриньку?
А Ви цього місяця отримали паперовий рахунок підприємства у свою поштову скриньку?21-02-2017, 10:12. : admin1 |
![]() 2017-02-21 А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА У СВОЮ ПОШТОВУ СКРИНЬКУ?
![]() ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
На адресу підприємства продовжують надходити звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання.
Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».
У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться моніторинг та контроль доставки споживачам січневих рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Отже, звертаємося до Вас, шановні наші споживачі, з проханням: у разі якщо до 20 лютого цього року Ви не отримали рахунок за послуги підприємства або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не бути байдужим і повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:
— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної почтової скриньки info@pte.poltava.ua;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити Вашу повну адресу, контактний телефон та прізвище і ініціали отримувача послуг.
Завчасно Вам вдячні.
Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
|