А Ви цього місяця отримали паперовий рахунок підприємства у свою поштову скриньку?

2017-02-21
 

А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА У СВОЮ ПОШТОВУ СКРИНЬКУ?

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На адресу підприємства продовжують надходити звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться моніторинг та контроль доставки споживачам січневих рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Отже, звертаємося до Вас, шановні наші споживачі, з проханням: у разі якщо до 20 лютого цього року Ви не отримали рахунок за послуги підприємства або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не бути байдужим і повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної почтової скриньки info@pte.poltava.ua;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;

Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити Вашу повну адресу, контактний телефон та прізвище і ініціали отримувача послуг.

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №848 від 21.10.1995, споживачам, які мають прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 грн), субсидія на наступний термін не призначається...
 

КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Май 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31