Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства8-07-2019, 06:37. : admin1 |
2019-07-08
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЛИШЕ ОБМЕЖЕНЕ КОЛО ПИТАНЬ ПОТРЕБУЄ ОСОБИСТОЇ ПРИСУТНОСТІ СПОЖИВАЧА В АБОНЕНТСЬКІЙ СЛУЖБІ ПІДПРИЄМСТВА
Вирішення лише обмеженого переліку питань, які час від часу виникають у споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», потребує їхньої особистої присутності в абонентській службі. Відповіді на решту питань та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно.
Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Так, новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, можливі варіанти проведення періодичної державної метрологічної повірки індивідуальних приладів обліку (лічильників), поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.
Окремо звертаємо увагу, що на сайті «Полтаватеплоенерго» функціонує чимало сервісів, котрі дають можливість і отримати індивідуальну консультацію чи адресну інформацію щодо окремого житлового будинку, і передати показники квартирних приладів обліку.
Щодо індивідуальної (персоніфікованої) інформації, то тут на допомогу користувачам офіційного сайту прийде його цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (abon.te.pl.ua), у якому відображається вся необхідна інформація. Проте користування цим сервісом вимагає попередньої реєстрації, а перед початком роботи — авторизації споживача за персональним логіном і паролем.
Телефонний зв’язок також може стати в пригоді споживачам, котрі цікавляться чинними тарифами на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, станом особового рахунку чи хочуть передати поточні показники квартирних лічильників тощо.
Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що в період передачі показників телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені. Тому, якщо вам не вдалось додзвонитися на номери інформаційно-довідкової лінії, щоб передати показники, рекомендуємо зателефонувати на багатоканальний цілодобовий автовідповідач за номером (0532)510-445 або скористатися будь-яким іншим зручним способом. Усі варіанти дієві та ефективні!
Отже, що робити, якщо ви не можете швидко знайти готові відповіді на сайті «Полтаватеплоенерго»?
Усні та письмові роз’яснення чи консультації можна отримати:
— скориставшись сервісом «Надіслати нам листа» на сайті підприємства;
— за допомогою опції «Поставити запитання» у вашому «Особистому кабінеті споживача» (abon.te.pl.ua);
— надіславши листа на електронну скриньку info@pte.poltava.ua;
— зателефонувавши в робочий час на номери інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний); (050) 303-34-02; (095) 278-47-06; (067) 503-00-35;
— під час особистого візиту до абонентської служби підприємства.
Щодо останньої можливості фахівці «Полтаватеплоенерго» підкреслюють: особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства потребує вирішення лише обмеженого кола питань. Зокрема, коли йдеться про:
1) роботу з документами для укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;
2) актуалізацію інформації про споживача (внесення даних про лічильник(-и), заміну лічильників на основі акта монтажу/демонтажу та акта опломбування, надання документів про періодичну повірку, обслуговування та ремонт індивідуальних приладів обліку гарячої води, внесення даних про зміну кількості зареєстрованих осіб);
3) прийом та опрацювання документів на отримання довідки про відсутність заборгованості;
5) розділення чи об’єднання особових рахунків споживача;
6) отримання/внесення інформації щодо розміру опалювальної площі чи її зміни;
7) коригування показників індивідуальних (квартирних) приладів обліку при виникненні розбіжностей з обліковими даними підприємства;
8) прийом пакета документів пільгових категорій споживачів (реєстрація права на пільгу);
9) укладання договору про поступове погашення заборгованості.
Нагадаємо, абонентська служба підприємства розташована в Полтаві на вулиці Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
Шановні споживачі, обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» цінує ваш час і постійно працює над розширенням і вдосконаленням функціональних можливостей сервісів офіційного веб-ресурсу підприємства (te.pl.ua), аби ви мали змогу використовувати свій час раціонально.
Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|