«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2019-07-08  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЛИШЕ ОБМЕЖЕНЕ КОЛО ПИТАНЬ ПОТРЕБУЄ ОСОБИСТОЇ ПРИСУТНОСТІ СПОЖИВАЧА В АБОНЕНТСЬКІЙ СЛУЖБІ ПІДПРИЄМСТВА

Вирішення лише обмеженого переліку питань, які час від часу виникають у споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», потребує їхньої особистої присутності в абонентській службі. Відповіді на решту питань та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно.

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Так, новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, можливі варіанти проведення періодичної державної метрологічної повірки індивідуальних приладів обліку (лічильників), поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.

Окремо звертаємо увагу, що на сайті «Полтаватеплоенерго» функціонує чимало сервісів, котрі дають можливість і отримати індивідуальну консультацію чи адресну інформацію щодо окремого житлового будинку, і передати показники квартирних приладів обліку.

Щодо індивідуальної (персоніфікованої) інформації, то тут на допомогу користувачам офіційного сайту прийде його цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (abon.te.pl.ua), у якому відображається вся необхідна інформація. Проте користування цим сервісом вимагає попередньої реєстрації, а перед початком роботи — авторизації споживача за персональним логіном і паролем.

Телефонний зв’язок також може стати в пригоді споживачам, котрі цікавляться чинними тарифами на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, станом особового рахунку чи хочуть передати поточні показники квартирних лічильників тощо. 

 Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що в період передачі показників телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені. Тому, якщо вам не вдалось додзвонитися на номери інформаційно-довідкової лінії, щоб передати показники, рекомендуємо зателефонувати на багатоканальний цілодобовий автовідповідач за номером (0532)510-445 або скористатися будь-яким іншим зручним способом. Усі варіанти дієві та ефективні!

Отже, що робити, якщо ви не можете швидко знайти готові відповіді на сайті «Полтаватеплоенерго»?

Усні та письмові роз’яснення чи консультації можна отримати:

   — скориставшись сервісом «Надіслати нам листа» на сайті підприємства;
   — за допомогою опції «Поставити запитання» у вашому «Особистому кабінеті споживача» (abon.te.pl.ua);
   — надіславши листа на електронну скриньку info@pte.poltava.ua;
   — зателефонувавши в робочий час на номери інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний); (050) 303-34-02; (095) 278-47-06; (067) 503-00-35;
   — під час особистого візиту до абонентської служби підприємства.

Щодо останньої можливості фахівці «Полтаватеплоенерго» підкреслюють: особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства потребує вирішення лише обмеженого кола питань. Зокрема, коли йдеться про:

1) роботу з документами для укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;


3) прийом та опрацювання документів на отримання довідки про відсутність заборгованості;



6) отримання/внесення інформації щодо розміру опалювальної площі чи її зміни; 

7) коригування показників індивідуальних (квартирних) приладів обліку при виникненні розбіжностей з обліковими даними підприємства;

8) прийом пакета документів пільгових категорій споживачів (реєстрація права на пільгу);

9) укладання договору про поступове погашення заборгованості.

Нагадаємо, абонентська служба підприємства розташована в Полтаві на вулиці Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).

Шановні споживачі, обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» цінує ваш час і постійно працює над розширенням і вдосконаленням функціональних можливостей сервісів офіційного веб-ресурсу підприємства (te.pl.ua), аби ви мали змогу використовувати свій час раціонально

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО