Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ: Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ: Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань12-08-2020, 08:22. : admin1 |
2020-08-12 «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ:
Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань
В умовах карантину і 4-денного робочого тижня підприємства споживачам варто надавати перевагу дистанційному вирішенню питань. Проте з деякими питаннями доведеться все-таки звертатись особисто.
Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.
Крім того, на сайті «Полтаватеплоенерго» функціонує чимало сервісів, котрі дають можливість отримати індивідуальну консультацію, адресну інформацію щодо окремого житлового будинку, передати показники лічильників.
Також у пригоді споживачам може стати телефонний зв’язок. Однак слід взяти до уваги, що в період передачі показників телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені.
Отже, що робити, якщо ви не можете швидко знайти готові відповіді на сайті «Полтаватеплоенерго»?
Усні та письмові роз’яснення чи консультації можна отримати:
— скориставшись сервісом «Надіслати нам листа» на сайті підприємства;
— за допомогою опції «Поставити запитання» у вашому «Особистому кабінеті споживача» (abon.te.pl.ua);
— надіславши листа на електронну скриньку info@pte.poltava.ua;
— зателефонувавши в робочий час на інформаційно-довідкову лінію: (0532) 510-455 (багатоканальний);
— під час особистого візиту до абонентської служби підприємства.
Щодо останньої можливості фахівці абонентської служби «Полтаватеплоенерго» підкреслюють: особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства потребує вирішення лише обмеженого кола питань. Зокрема, коли йдеться про:
1) роботу з документами для укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;
2) прийом та опрацювання документів на отримання довідки про відсутність заборгованості;
4) розділення чи об’єднання особових рахунків споживача;
5) отримання/внесення інформації щодо розміру опалювальної площі чи її зміни;
6) коригування показників індивідуальних (квартирних) приладів обліку при виникненні розбіжностей з обліковими даними підприємства.
Однак споживачам слід мати на увазі, що зараз «Полтаватеплоенерго» працює в умовах адаптивного карантину, обслуговуючи не більше чотирьох осіб одночасно. Тож відвідування абонентської служби відбувається з дотриманням усіх обмежувальних заходів.
Крім того, із початку серпня підприємство перейшло на чотириденний робочий тиждень. Це був вимушений крок, пов’язаний із скрутним фінансовим становищем, у якому останнім часом перебуває «Полтаватеплоенерго». Тож у п’ятницю двері абонентської служби для відвідувань поки що зачинені.
Шановні споживачі, обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» цінує ваш час і постійно працює над розширенням і вдосконаленням функціональних можливостей сервісів офіційного веб-ресурсу підприємства (te.pl.ua).
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
|