Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/u556476163/domains/te.pl.ua/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба підприємства відновлює 5-денний режим роботи
> Новини галузі > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба підприємства відновлює 5-денний режим роботи

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба підприємства відновлює 5-денний режим роботи


24-09-2020, 13:03. : admin1
2020-09-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба підприємства відновлює 5-денний режим роботи

Із п’ятниці, 25 вересня, після майже двомісячного вимушеного переходу на 4-денний робочий тиждень, із додатковим неробочим днем у п’ятницю, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відновлює звичний для споживачів 5-денний режим роботи. За яким графіком вона тепер працюватиме, читайте у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із п’ятниці, 25 вересня, абонентська служба підприємства відновлює 5-денний режим роботи

Із п’ятниці, 25 вересня, після майже двомісячного вимушеного переходу на 4-денний робочий тиждень, із неробочою п’ятницеюабонентська служба «Полтаватеплоенерго» відновлює звичний для споживачів 5-денний режим роботи.

І хоча фінансово-економічна скрута нікуди не поділася, наближення опалювального періоду 2020-2021 рр. дається взнаки — у споживачів послуг підприємства виникає чимало питань, вирішення яких відкладати не можна, а часу на вирішення в умовах 4-денки не вистачає.

Тож, упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 5-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком:

— понеділок–четвер — з 8:00 до 17:00 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),
— п’ятниця — з 8:00 до 15:45 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),
— субота, неділя — вихідні.

Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства.

Також нагадуємо, що карантин для боротьби з поширенням коронавірусу в Україні продовжено до 31 жовтня включно. Тож на період його дії абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати з дотриманням обмежувальних заходів для відвідувачів. З повним їх переліком можна ознайомитись тут.

Просимо наших споживачів відповідально ставитись до свого здоров’я й без нагальної потреби не відвідувати людних місць. За виникнення необхідності консультації з фахівцями «Полтаватеплоенерго» рекомендуємо вирішувати питання дистанційно: телефоном чи он-лайн.
  
Бережіть себе та своїх рідних,
а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!

 

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.