Ми завжди відкриті до комунікації із споживачами! Тож, якщо у вас виникла необхідність звернутись за консультацією до «Полтаватеплоенерго», зробити це можна кількома способами.
Є дистанційні канали комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг «Полтаватеплоенерго». Завдяки ним можна передати покази лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань, надіслати необхідні документи тощо.
На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» представлені онлайн сервіси для звернення споживачів: «Надіслати нам листа», «Особистий кабінет споживача».
Якщо ж ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом – «Надіслати нам листа»
Нагадуємо також, що інфо-бот у месенджері viber дозволяє швидко, зручно та надійно передавати показники індивідуальних лічильників в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А також переглядати нарахування.
Особистий прийом та консультації наших фахівців в абонентській службі підприємства за адресою вул Миколи Духова 1.
Працюємо за таким графіком:
Понеділок– четвер з 08:00 до 18:00
Чергові оператори працюють з 12:00 до 14:00; і з 17:00 до 18:00
П’ятниця -час прийому з 8:00 до 15:45
Чергові оператори з 12:00 до14:00
У суботу чергові оператори ведуть прийом з 10:00 до 14:00 години.
Також консультації наших фахівців доступні у робочий час за номерами інформаційно-довідкової лінії:
Для населення:
(0532) 510 455 – кол-центр
(095) 288 50 81 (Vodafone)
(095) 278 47 06 (Vodafone)
(067) 503 00 35 (Київстар)
Для юридичних споживачів
(050) 29 00 120
(050) 29 00 112
Обирайте зручний для вас канал комунікації.