Якщо рахунок не надійшов поштою-повідомте про це “Полтаватеплоенерго”
Для підприємства важливо, щоб кожен споживач володів інформацією про стан особового рахунку.
Ми постійно моніторимо якість поштової доставки паперових повідомлень з рахунками до поштових скриньок полтавців та працюємо над її удосконаленням.
Тож якщо цього місяця паперові рахунки поштою не надійшли, будь ласка, повідомте про це в абонентську службу «Полтаватеплоенерго»!
Зробити це можна такими способами:
— через он-лайн сервіси офіційного сайту підприємства (http://te.pl.ua/) «Особистий кабінет споживача» або «Надіслати нам листа»;
— електронним листом на скриньку info@pte.poltava.ua.
Обов’язково зазначте вашу повну адресу (за якою отримується послуга), контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.