2015-08-05
Електронні торги на закупівлю товару.
Код ДК 016-2010: 23.99.11 Волокно азбестове оброблене; суміші на основі азбесту чи карбонату магнію; вироби з цих сумішей чи азбесту; матеріали фрикційні для гальм, зчеплення та будь-яких пристроїв, немонтовані. Сальникові набивки АП-31 розміром: 6*6 — 40 кг; 8*8 — 40 кг; 10*10 — 40 кг; 12*12 — 40 кг; 14*14 — 40 кг; 16*16 — 40 кг.
ДОКУМЕНТАЦІЯ
для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
1. Замовник:
1.1. Найменування: Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
1.2. Код за ЄДРПОУ: 03338030.
1.3. Місцезнаходження: вул. Комарова, 2-А, м. Полтава, 36008.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Котельчук Тетяна Володимирівна — фахівець з державних закупівель (м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, каб. 9) тел. (0532) 510-476, факс: (0532) 510-475, e-mail: kotelchuk.t@pte.poltava.ua.
2. Очікувана вартість закупівлі товару: 21 840,00 грн (двадцять одна тисяча вісімсот сорок грн 00 коп) з урахуванням ПДВ.
2.1. Крок зниження ставки: 300,00 грн.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі, код закупівлі згідно з ДК 016-2010: 23.99.11 Волокно азбестове оброблене; суміші на основі азбесту чи карбонату магнію; вироби з цих сумішей чи азбесту; матеріали фрикційні для гальм, зчеплення та будь-яких пристроїв, немонтовані. Сальникові набивки АП-31 розміром 6*6, 8*8, 10*10,12*12, 14*14,16*16.
3.2. Кількість товарів: 6*6 — 40 кг, 8*8 — 40 кг, 10*10 — 40 кг, 12*12 — 40 кг, 14*14 — 40 кг, 16*16 — 40 кг.
3.3. Місце поставки товарів: вул. Комарова, 2-А, м. Полтава, 36008.
3.4. Строк поставки товарів: не більше 7 (семи) календарних днів після отримання авансової оплати
3.5. Умови оплати: 50% передоплата, 50% протягом 5 календарних днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар.
3.6. Умови поставки товару: Доставка товару Замовнику здійснюється Постачальником за його рахунок.
3.7. Технічні вимоги:
Набивки сальникові повинні відповідати вимогам ГОСТ 5152-84.
Використовуються в запірній арматурі для води та пару.Температура використання від -70 град Цельс. до +300 град Цельс., тиск 1,6 Мпа, швидкість ковзання 2 м/с.
Документ про якість (сертифікат) повинен мати слідуючі дані:
— товарний знак або товарний знак і найменуванняі підприємства-виробника;
— найменування продукції;
— спосіб виготовлення;
— розмір набивки;
— маса нетто;
— номер партії;
— дату виготовлення;
— позначення дійсного стандарту;
— штамп служби технічного контролю;
— результати випробквань для кожного розміру набивки.
4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (в сканованому в форматі) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
— свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
— витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних.
5. Пропозиція.
Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 до цієї документації, подається Учасником у вигляді сканованої копії.
В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі — стартова сума аукціону.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі.
6. Інша інформація:
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає Замовнику на його адресу (вул. Комарова, 2-А, м. Полтава, 36008) в паперовому вигляді копії завірені печаткою Учасника наступних документів для укладання договору про закупівлю:
— копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації Учасників (відповідно до п.4 цієї Документації);
— копію Статуту або іншого документу, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;
— копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
— копію довідки про включення до ЄДРПОУ;
— копію документу щодо призначення керівника підприємства Учасника;
— специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з ПДВ та без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.
Додатки до документації:
Додаток №1 — Форма пропозиції.
Додаток №2 — Проект договору про закупівлю товарів.
Голова комітету з конкурсних торгів Каценко А.Ю.