Код ДК 016:2010:26.20.4 Частини та приладдя до обчислювальних машин

2015-11-11
Електронні торги на закупівлю товару.
Код ДК 016:2010:26.20.4 Частини та приладдя до обчислювальних машин.
Картридж HP C4844A (чорний № 10) — 1 шт.,
картридж HP C48836А (синій № 11) — 1шт,
картридж HP C4837А (червоний № 11) — 1 шт,
картридж HP C4838А (жовтий № 11) — 1 шт.

ДОКУМЕНТАЦІЯ
для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

1. Замовник:
1.1. Найменування: Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
1.2. Код за ЄДРПОУ: 03338030.
1.3. Місцезнаходження: вул. Комарова, 2-А, м. Полтава, 36008.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Котельчук Тетяна Володимирівна  — фахівець з державних закупівель (м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, каб. 9 тел. (0532) 510-476, факс: (00532) 510-475, e-mail: kotelchuk.t@pte.poltava.ua.

2. Очікувана вартість закупівлі товару: 5 000,00 грн (п’ять тисяч грн 00 коп) з урахуванням ПДВ.
2.1. Крок зниження ставки: 50,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі, код закупівлі згідно з ДК 016:2010:26.20.4 Частини та приладдя до обчислювальних машин. Картридж HP C4844A (чорний № 10) — 1 шт., картридж HP C48836А (синій № 11) — 1 шт, картридж HP C4837А (червоний № 11) — 1 шт, картридж HP C4838А (жовтий № 11) — 1 шт.
3.2. Кількість товарів: загальна кількість — 4 шт.
3.3. Місце поставки товарів: склад підприємства.
3.4. Строк поставки товарів: не більше 7 (семи) робочих днів з моменту отримання авансової проплати.
3.5. Умови оплати: 50% передоплата, 50% протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар.
3.6. Умови поставки товару: Доставка товару Замовнику здійснюється Постачальником за його рахунок.
3.7. Технічні (якісні) вимоги до товару.
Товар має бути новим, якісним, оригінальним, таким що не заправлявся і не відновлювався, герметично упакованим та поставлятися в оригінальній одинарній упаковці, згідно зазначених PART номерів, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання, правила користування.

4.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (в сканованому в форматі) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (копії):
 — свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
 — витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних.

Додатки до документації:

Голова комітету з конкурсних торгів                                  Каценко А.Ю.
Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО