Код ДК 016:2010:26.20.17 Відеомонітори та відеопроектори, використовувані в системі автоматичного обробляння інформації

2015-11-12
Електронні торги на закупівлю товару.
Код ДК 016:2010:26.20.17 Відеомонітори та відеопроектори, використовувані в системі автоматичного обробляння інформації.
Монітор Acer G237HLAbid.

ДОКУМЕНТАЦІЯ
для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

1. Замовник:
1.1. Найменування: Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
1.2. Код за ЄДРПОУ: 03338030.
1.3. Місцезнаходження: вул. Комарова, 2-А, м. Полтава, 36008.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, е-mail): Котельчук Тетяна Володимирівна — фахівець з державних закупівель (м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, каб. 9 тел. (0532) 510-476, факс: (0532) 510-475, e-mail: kotelchuk.t@pte.poltava.ua.

2. Очікувана вартість закупівлі товару: 25 000,00 грн (двадцять п’ять тисяч грн 00 коп) з урахуванням ПДВ.
2.1. Крок зниження ставки: 200,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі, код закупівлі згідно з ДК 016:2010:26.20.17 Відеомонітори та відеопроектори, використовувані в системі автоматичного обробляння інформації. Монітор Acer G237HLAbid.
3.2. Кількість товарів: загальна кількість — 6 шт.
3.3. Місце поставки товарів: склад підприємства.
3.4. Строк поставки товарів: не більше 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання авансової проплати.
3.5. Умови оплати: 50% передоплата, 50% протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар.
3.6. Умови поставки товару: Доставка товару Замовнику здійснюється Постачальником за його рахунок.
3.7. Технічні (якісні) вимоги до товару. 
Товар має бути новим, якісним, оригінальним, таким що не відновлювався, герметично упакованим та поставлятися в оригінальній одинарній упаковці, 

4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (в сканованому в форматі) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (копії):
 — свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
 — витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних.

Додатки до документації:

Голова комітету з конкурсних торгів                                    Каценко А.Ю.
Друкувати

АКТУАЛЬНО



Рішення про закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями за умови, що середньодобова температура зовнішнього повітря, за даними відповідного центру з гідрометеорології, протягом трьох діб поспіль не нижча за +8 С.

Цей порядок визначений пунктом 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою КМУ №630 від 21.07.2005 року. 


КОРИСНО


Що треба зробити, аби в платіжках цифри зменшилися. Якщо ви живете в багатоповерхівці, перше правило — подружіться з сусідами і створіть ОСББ. Ваш будинок — це ваша спільна власність, у яку необхідно вкладати гроші. Який стан справ із платіжками в Словаччині - покрокові інструкції, що варто перейняти українцям.
 

Архiв новин

«    Март 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31