Код ДК 016-2010: 28.21.11-50.00. Пальники пічні для твердого палива чи газу. Газові модуляційні пальники. 4 комплекти.

2015-05-20

Код ДК 016-2010: 28.21.11-50.00. Пальники пічні
для твердого палива чи газу.
Газові модуляційні пальники. 4 комплекти.

ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів

1. Замовник. 
1.1. Найменування. Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
1.2. Код за ЄДРПОУ. 03338030.
1.3. Місцезнаходження. Полтавська область, м. Полтава, вул. Комарова, 2-А, 36008.

2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти підприємства.

3. Процедура закупівлі. Відкриті торги.

4. Інформація про предмет закупівлі. 
4.1. Найменування предмета закупівлі. Код ДК 016-2010: 28.21.11-50.00. Пальники пічні для твердого палива чи газу. Газові модуляційні пальники.
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 4 комплекти. 
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Склад замовника.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Липень 2015 року.

5. Інформування про процедуру закупівлі. 
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення). te.pl.ua.
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №084888, ВДЗ №212 (16.03.2015р.) від 16.03.2015р.
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів. №119634, ВДЗ №240 (24.04.2015р.) від 24.04.2015р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

6. Результат проведення процедури закупівлі. 
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 21.04.2015 р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю. 06.05.2015 р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
— дата прийняття рішення:
— підстава:

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю. 729 977,22 грн (сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 22 коп) (з ПДВ).

8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). 
9. Інформація про переможця торгів. 
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «Теплотех».
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 30058348.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу. 04176, м. Київ, вул. Електриків, 23, (044) 303-98-31.

10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди.
10.2. Учасники рамкової угоди.
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.

Голова комітету з конкурсних торгів                                 А.Ю.Каценко

Друкувати

АКТУАЛЬНО



Рішення про закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями за умови, що середньодобова температура зовнішнього повітря, за даними відповідного центру з гідрометеорології, протягом трьох діб поспіль не нижча за +8 С.

Цей порядок визначений пунктом 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою КМУ №630 від 21.07.2005 року. 


КОРИСНО


Що треба зробити, аби в платіжках цифри зменшилися. Якщо ви живете в багатоповерхівці, перше правило — подружіться з сусідами і створіть ОСББ. Ваш будинок — це ваша спільна власність, у яку необхідно вкладати гроші. Який стан справ із платіжками в Словаччині - покрокові інструкції, що варто перейняти українцям.
 

Архiв новин

«    Март 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31