Охорона праці

Служба охорони праці на ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» була створена на виконання ст. 13 Закону України «Про охорону праці».


Основною метою створення служби охорони праці на підприємстві є — організація виконання правових, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням, аваріям у процесі професійної діяльності, дорожньо-транспортним пригодам.


Система управління охороною праці (СУОП) на ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» функціонує як частина загальної системи управління підприємством.


Основними функціями СУОП є:

  • планування заходів з охорони праці;
  • контроль виконання поточного та оперативних планів;
  • можливість здійснення корегувальних та попереджувальних дій;
  • можливість адаптації до обставин, що змінилися;
  • можливість інтеграції в загальну систему управління.

Поточний контроль за станом охорони праці на ОП «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» здійснюється на наступних рівнях:

  • 1-ий рівень — бригада, зміна, дільниця — майстром, бригадиром або іншою відповідальною посадовою особою;
  • 2-ий рівень — цех, підрозділ, служба —– керівником цеху, підрозділу, служби відповідно;
  • 3-ій рівень — підприємство — генеральним директором, заступниками генерального директора, службою охорони праці.

Періодичність поточного контролю за станом охорони праці на підприємстві регламентована, також, за рівнявою структурою, зокрема:

  • 1-ий рівень — щоденно, але не рідше одного разу на 5 днів — для бригад, змін, майстерських дільниць;
  • 2-ий рівень — не рідше одного разу на 10 днів — для структурних підрозділів підприємства;
  • 3-ій рівень — один раз на місяць – для підприємства в цілому.

Служба охорони праці на ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» організовує проходження періодичних медичних оглядів працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими умовами праці, контролює забезпечення працівників засобами індивідуального та колективного захисту, спецодягом, спецвзуттям, молоком та інші пільги і компенсації, що надаються у порядку, встановленому законодавством України.


Комплексні заходи


На обласному підприємстві «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», у відповідності до ст. 20 Закону України «Про охорону праці», до колективного договору включено Комплексні заходи, щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійних захворювань, аваріям і пожежам; визначені обсяги та джерела фінансування зазначених заходів.


Навчання з питань охорони праці


У відповідності до ст. 18 Закону України «Про охорону праці», працівники підприємства під час прийняття на роботу і в процесі трудової діяльності проходять інструктажі і навчання з наступних напрямків:

  • питань охорони праці;
  • надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків;
  • правил поведінки у разі виникнення аварійних ситуацій.

На підприємстві розроблено та затверджено Положення про навчання з питань охорони праці.

Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, щорічно проходять спеціалізоване навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Підсумок навчання підводить екзаменаційна комісія підприємства, вона ж надає допуск до виконання посадових обов’язків особам, які успішно пройшли спеціалізоване навчання і перевірку знань з питань охорони праці.

Посадові особи, відповідальні за справний стан і безпечну експлуатацію об’єктів теплопостачання та організацію безпечного ведення робіт,— один раз на три роки також проходять навчання та перевірку знань з питань охорони праці.

Службою охорони праці обласного комунального виробничого підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» щорічно розробляються графіки проведення навчання та перевірки знань робітників і посадових осіб.


Контактна інформація


№ п/п ПІБ Посада відповідальної особи Контактна інформація
1

Окружко Віталій Вікторович

Заступник генерального директора з охорони праці e-mail: okrujko.v@pte.poltava.ua
Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.

Через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив 17 червня шляхом внесення змін в низку актів Кабінету Міністрів, якими встановлені карантинні обмеження.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram. 


КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО