«Полтаватеплоенерго» запровадило передачу показників лічильників у месенджерах Viber та Telegram за допомогою бот-сервісу

2018-06-21  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ЗАПРОВАДИЛО ПЕРЕДАЧУ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ У МЕСЕНДЖЕРАХ VIBER ТА TELEGRAM ЗА ДОПОМОГОЮ БОТ-СЕРВІСУ

До 30 червня включно триватиме цього місяця передача показників лічильників гарячої води за допомогою всіх наявних сервісів, крім засобів телефонного зв’язку. Прийом показників лічильників телефоном оператори інформаційно-довідкової лінії підприємства припинять у середу, 27 червня, о 15:45. Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram, які запровадило обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго».


Навіщо щомісяця передавати показники лічильників гарячої води?

Кожного місяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» проводить нарахування за надані послуги. Щоб споживачі сплачували за фактично спожиту кількість гарячої води, а отримувачі субсидії та пільговики різних категорій могли розраховувати на отримання відповідної компенсації від держави на оплату послуг підприємства, їм необхідно щомісяця вчасно передавати показники індивідуальних (квартирних) приладів обліку.

У доповнення до вже наявних сервісів передачі показників «Полтаватеплоенерго» запровадило один з найзручніших інструментів для передачі інформації про обсяги спожитих послуг — чат-боти у месенджерах Viber та Telegram.

Чим це відрізняється від попередньої передачі через Viber та Telegram?

Споживачі «Полтаватеплоенерго» могли і раніше передавати показники через месенджери, відправляючи повідомлення на номер (050) 303-34-02. Але передача показників лічильників у такий спосіб здійснюється без перевірки внесених даних, внаслідок чого споживачі інколи їх вносили некоректно. До того ж обробка таких повідомлень неможлива без участі оператора.

Відтепер прийом показників є набагато зручнішим: він відбувається у повністю автоматизованому режимі й супроводжується покроковою перевіркою введених даних на наявність технічних чи інших помилок.

Що потрібно, щоб передати показники лічильників через боти?

1. Знайти бот у вибраному месенджері за іменем PoltavaTE_Bot. Звертаємо увагу користувачів месенджера Viber на те, що початковий пошук чат-бота за іменем необхідно здійснювати у категорії паблік акаунтів.
2. Написати боту повідомлення «Привіт» («Hello» або «Привет») і після привітального повідомлення бота серед запропонованих варіантів обрати опцію «Додати особовий рахунок».
3. Вписати номер особового рахунка, який зазначається у щомісячних платіжках за послуги теплопостачання, наприклад, 79-9871-33-0, із обов’язковим дотриманням формату розділових знаків та без пробілів. Для вводу необхідно використовувати лише цифри 0-9 та знак «-».
4. Бот запитає вас про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Споживач має переконатися в її правильності і обрати опцію «Адреса вірна» або «Адреса невірна».
5. Якщо ж вказана адреса вірна, бот відзвітує про встановлені за нею вузли обліку й останні внесені їх показники.
6. Споживачу залишиться тільки вказати та підтвердити передачу поточних показників лічильників, згідно з якими йому і будуть проведені нарахування за послуги.

Чи можна передавати показники лічильників іншими способами?

Крім того, передати показники лічильників гарячої води можна й так, як раніше:

1. Через сайт підприємства без необхідності реєстрації;
3. Зателефонувавши на цілодобовий автовідповідач: (0532) 510-445;
4. Зателефонувавши в робочий час на один з номерів інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний), (050) 303-34-02 або (067) 503-00-35.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» запрошує на роботу адміністратора баз даних (далі — БД) інформаційної системи служб збуту...


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Сентябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30