«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

2018-07-04  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЩОМІСЯЧНА ДОСТАВКА РАХУНКА НА E-MAIL — ЩЕ ОДНА КОРИСНА ФУНКЦІЯ «ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ СПОЖИВАЧА»

Щомісяця, тільки-но завершується період передачі показників і формування рахунків підприємством, відповідальні споживачі уже бажають знати, скільки коштів вони мають виділити із сімейного бюджету на оплату отриманих послуг «Полтаватеплоенерго». Нерідко їм буває непросто дочекатися паперового рахунка, котрий доставляється «Укрпоштою» і, як правило, потрапляє до поштової скриньки споживача за місцем отримання послуги в період з 10-го по 20-те число місяця, наступного за розрахунковим. Тож підприємство іде назустріч споживачам і пропонує замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку. Для цього достатньо скористатися он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства.

Майже чверть споживачів послуг підприємства (майже 22 тис. домогосподарств) уже користуються цим сервісом й оцінили низку переваг його функціонування. Зокрема, з його допомогою можна передати показники лічильників, оплатити послуги он-лайн, звернутися до підприємства із питанням тощо. Ще одна можливість, яку дає «Особистий кабінет споживача», — замовлення щомісячної доставки рахунка на електронну скриньку. При цьому замовлення цієї послуги діє незалежно від традиційної форми доставки паперового рахунка «Укрпоштою». 


Для того, щоб замовити рахунок на електронну пошту, потрібно бути зареєстрованим користувачем сервісу. Увійшовши у сам сервіс, слід зайти у розділ «Редагувати профіль». У «Параметрах особового рахунка» перейти до опції «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Підтвердити своє рішення кнопкою «Надіслати», що знаходиться нижче. 

Так, за кілька простих кроків споживач зможе сам собі гарантувати вчасне інформування про нарахування за послуги підприємства. У результаті він отримуватиме рахунок (у pdf-файлі) зі значним випередженням паперового і зможе переглядати його у будь-який зручний для себе час.

Прес-служба ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


Архiв новин

«    Январь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31