«Полтаватеплоенерго»: через месенджери Viber і Telegram передавати показники лічильників швидко та зручно

2018-07-26  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЧЕРЕЗ МЕСЕНДЖЕРИ VIBER І TELEGRAM ПЕРЕДАВАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ШВИДКО ТА ЗРУЧНО

Серед споживачів послуг обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго» все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram.

Наприкінці кожного місяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує споживачам про необхідність вчасної передачі показників лічильників. Адже саме за такої умови нарахування за послуги підприємства, відображені в рахунках, будуть відповідати фактичному обсягу споживання. А оскільки до споживачів належать люди різних вікових груп, то теплоенергетики пропонують найрізноманітніші способи передачі показників, список яких нещодавно розширився чат-ботами у месенджерах Viber і Telegram.

Як відшукати чат-боти «Полтаватеплоенерго» у Viber і Telegram?

Щоб передати показники через мобільні додатки, слід знайти чат-бот за ім’ям PoltavaTE_Bot:

— у месенджері Viber його необхідно шукати в категорії паблік акаунтів, ввівши назву в рядок пошуку: 

— в Telegram достатньо просто скористатися загальним рядком пошуку або перейти за посиланням: https://t.me/PoltavaTE_bot.

У чому перевага використання чат-ботів?

Споживачі «Полтаватеплоенерго» і раніше могли передавати показники індивідуальних приладів обліку (лічильників) через месенджери, відправляючи повідомлення на номер (050) 303-34-02. Але у такому разі:

— споживач не застрахований від помилки через неуважність при внесенні даних;
— обробка таких повідомлень неможлива без участі оператора.

Натомість використання чат-ботів при передачі показників лічильників дозволяє в автоматизованому режимі миттєво перевіряти їх на наявність технічних чи інших помилок та прискорює їх опрацювання.

Як передати показники лічильників через боти?


1. Знайдіть бот у вибраному месенджері за іменем PoltavaTE_Bot, як було описано вище. 
2. Напишіть боту повідомлення «Привіт» («Hello» або «Привет»). Він привітається у відповідь і покаже варіанти подальших дій. З них оберіть опцію «Додати особовий рахунок».
3. Впишіть номер особового рахунка із щомісячної платіжки за послуги теплопостачання з обов’язковим дотриманням формату розділових знаків та без пробілів (наприклад, 79-9871-33-0). Для вводу використовуйте лише цифри 0-9 та знак «-».
4. Бот запитає про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Перевірте її та оберіть опцію «Адреса вірна» або «Адреса невірна».
5. Якщо вказана адреса вірна, бот відзвітує про встановлені за нею вузли обліку та останні внесені показники.
6. Вкажіть та підтвердьте передачу поточних показників лічильників, згідно з якими відбудеться нарахування за послуги «Полтаватеплоенерго».

Актуальними лишаються й інші способи передачі показників, що були запроваджені раніше:

1. Онлайн-сервіс «Передати показники лічильника» сайту підприємства без необхідності реєстрації;
3. Цілодобовий багатоканальний автовідповідач: (0532) 510-445;
4. Номери інформаційно-довідкової лінії, яка працює лише в робочий час: (0532) 510-455 (багатоканальний), (050) 303-34-02 та (067) 503-00-35.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.