«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

2018-09-05  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Як через «Особистий кабінет споживача» замовити рахунок на e-mail та що робити, якщо листи від підприємства не приходять?

З кожним новим місяцем кількість споживачів, котрі хочуть відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків «Укрпоштою» й отримувати рахунки на електронну скриньку, зростає. Адже доставка рахунків підприємства на e-mail має низку переваг: споживачі швидше отримують інформацію про нарахування, їм можна не чекати на листоношу, та й відмова від зайвого паперу свідчить про їхню турботу про навколишнє середовище.


Окремо варто зазначити, що замовлення цієї послуги діє незалежно від традиційної форми доставки паперового рахунка «Укрпоштою». Тож за бажанням споживач може отримувати рахунки обома способами одночасно.

Замовити доставку рахунка на електронну скриньку дуже просто. Для цього потрібно лише бути зареєстрованим користувачем он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача».

Крок 2. Увійдіть у сервіс.
Крок 3. Натисніть на розділ «Редагувати профіль» справа.
Крок 4. У «Параметрах особового рахунка» перейдіть на опцію «Рахунок на електронну пошту» і натисніть «Так».
Крок 5. Натисніть на кнопку «Надіслати» внизу.

Після цього рахунки у pdf-форматі щомісяця будуть надходити на вказану при реєстрації в «Особистому кабінеті» електронну адресу зі значним випередженням свого паперового варіанту.

Якщо ви замовили послугу, але листів від підприємства все одно не отримуєте, рекомендуємо перевірити папку «Спам». Чому листи можуть потрапляти саме сюди? Оскільки у підприємства десятки тисяч споживачів, а листи їм надходять з однієї електронної адреси (abon@pte.poltava.ua), то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою. Така ж проблема виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача». Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua.

Щоб запобігти цьому в майбутньому, зайдіть у папку «Спам» і позначте листи від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua чи abonreg@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.