Яку інформацію споживач «Полтаватеплоенерго» може отримати за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет»?

2018-09-11  


ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ СПОЖИВАЧ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» МОЖЕ ОТРИМАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ»?

В «Особистому кабінеті споживача», що на сайті «Полтаватеплоенерго», можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога оплачувати рахунок та замовити його щомісячне надходження на електронну скриньку та багато інших корисних сервісів.


Тут споживач побачить електронну версію рахунку (pdf) та суму до сплати. На підвкладці «Прилади обліку» можна проконтролювати, але не вносити показники приладів обліку теплопостачання та гарячої води. Показники там зазначені як попередні, так і поточні.

На ній зазначені дати платежів, назва банку, через який проводилася оплата, а також сума платежу. Натиснувши на підвкладку «Субсидії», можна побачити, яка сума субсидії і за який період вона нараховувалася споживачу.

Використовуючи її, споживач може дізнатися суму боргу чи переплати за централізоване опалення і постачання гарячої води на початок і кінець кожного розрахункового періоду, суми нарахувань і проведених оплат, розміри субсидії/компенсації. 

На ній споживач зазначає персональні дані: номери рахунку та договору, прізвище, ім’я, по батькові, адресу. Також тут міститься інформація про опалювальну площу та кількість мешканців.
Натиснувши підвкладку «Пільги», користувач дізнається про наявність і розмір пільг на постачання послуг «Полтаватеплоенерго».

Натиснувши її, можна дізнатися про поточні показники, а також про стан і вид приладу обліку та дату наступної його повірки. Саме цю вкладку слід використовувати споживачам, щоб передати показники лічильників.

За її допомогою споживач може змінювати дані про свій обліковий запис: пароль від особистого кабінету, електронну адресу та номер мобільного телефону. Також можна замовити доставку рахунка на електронну пошту чи відмовитися від традиційної доставки паперових рахунків.

Вона містить докладну інформацію про «Особистий кабінет споживача» від «Полтаватеплоенерго». А саме тут детальніше описуються функції вкладок «Поточний рахунок», «Оплати», «Взаєморозрахунки», «Особовий рахунок», «Прилади обліку» тощо.

На ній міститься інформація стосовно адреси і телефонів абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та графік її роботи. 
Також можна скористатися послугою електронної консультації. Для цього потрібно ввести своє ПІБ, електронну адресу, сформулювати запитання та надіслати його.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».

Друкувати

АКТУАЛЬНО


24 жовтня 2018 року набула чинності постанова №829 Кабінету Міністрів України, якою затверджено Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів-розподілювачів теплової енергії. 

Ідея можливості індивідуального обліку тепла незалежно від способу розподілу теплової енергії в будинку знайшла широкий відгук серед мешканців багатоповерхівок з централізованим опаленням, особливо серед тих, в яких тепло розподіляється вертикально. Однак чимало засобів масової інформації в погоні за рейтингами і тиражами (можливо, навіть не навмисно) спотворюють інформацію, стверджуючи, що віднині і в будинках з вертикальним розподілом тепла споживачі можуть встановлювати індивідуальні (квартирні) лічильники теплової енергії. Це викликало сплеск звернень громадян до «Полтаватеплоенерго» з проханням якщо не забезпечити монтаж таких лічильників, то хоча б пояснити саму процедуру їх встановлення. Тож різницю між вузлами розподільного обліку теплової енергії та приладами-розподілювачами і умови їх встановлення розкрив заступник генерального директора із збуту ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» Роман КАШИН... 
 

КОРИСНО


Вже зараз за допомогою он-лайн сервісу офіційного сайту підприємства «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися загальну заборгованість мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за послуги «Полтаватеплоенерго». Інформація, представлена на мапі, відповідає початку опалювального сезону 2018-2019 рр. Також за відповідними адресами сервіс наводить перелік квартир, які на даний момент мають найбільшу по будинку заборгованість за послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води.

Напередодні початку опалювального сезону 2018-2019 рр. «Полтаватеплоенерго» провело аналіз та підсумувало стан розрахунків мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за вже спожиті послуги підприємства...


Архiв новин

«    Ноябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30