«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Щомісячна доставка рахунка на e-mail — ще одна корисна функція «Особистого кабінету споживача»

2018-11-06  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ЩОМІСЯЧНА ДОСТАВКА РАХУНКА НА E-MAIL — ЩЕ ОДНА КОРИСНА ФУНКЦІЯ «ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ СПОЖИВАЧА»

Щомісяця, тільки-но завершується період передачі показників і формування рахунків підприємством, відповідальні споживачі уже бажають знати, скільки коштів вони мають виділити із сімейного бюджету на оплату отриманих послуг «Полтаватеплоенерго». Нерідко їм буває непросто дочекатися паперового рахунка, котрий доставляється «Укрпоштою» і, як правило, потрапляє до поштової скриньки споживача за місцем отримання послуги в період з 10-го по 20-те число місяця, наступного за розрахунковим. Тож підприємство іде назустріч споживачам і пропонує замовити щомісячну доставку рахунка на електронну скриньку. Для цього достатньо скористатися он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства.

Майже чверть споживачів послуг підприємства (близько 23 тис. домогосподарств) уже користується цим сервісом й оцінила низку переваг його функціонування. Зокрема, з його допомогою можна передати показники лічильників, оплатити послуги он-лайн, звернутися до підприємства з питанням тощо. Ще одна можливість, яку дає «Особистий кабінет споживача», — замовлення щомісячної доставки рахунка на електронну скриньку. При цьому замовлення цієї послуги діє незалежно від традиційної форми доставки паперового рахунка «Укрпоштою». 


Для того, щоб замовити рахунок на електронну пошту, потрібно бути зареєстрованим користувачем сервісу. Увійшовши у сам сервіс, слід зайти у розділ «Редагувати профіль». У «Параметрах особового рахунка» перейти до опції «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Підтвердити своє рішення кнопкою «Надіслати», що розміщена нижче. 

Так, за кілька простих кроків споживач зможе сам собі гарантувати вчасне інформування про нарахування за послуги підприємства. У результаті він отримуватиме рахунок (у pdf-файлі) зі значним випередженням паперового і зможе переглядати його у будь-який зручний для себе час.

Однак, що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну скриньку, а його немає?

Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у підприємства десятки тисяч споживачів, то поштові он-лайн сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою.
 
Швидше за все, лист прийшов, але потрапив у папку «Спам». Щоб запобігти цьому в майбутньому, необхідно зробити підказку поштовому сервісу про важливість таких листів. Для цього зайдіть у папку «Спам» і позначте лист від підприємства як «не спам». А також додайте поштову адресу abon@pte.poltava.ua до своєї адресної книги. Надалі листи приходитимуть вам у «Вхідні» на електронну пошту без проблем.
 
Така ж ситуація виникає і на етапі реєстрації користувача в сервісі «Особистий кабінет споживача». Щоправда, для підтвердження реєстрації споживач отримує лист з іншої поштової адреси — abonreg@pte.poltava.ua

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.