2018-11-13
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ЯК ДІЗНАТИСЯ ДАТУ НАСТУПНОЇ ПОВІРКИ ІНДИВІДУАЛЬНИХ (КВАРТИРНИХ) ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ЧИ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ?
Дізнатися дату наступної повірки індивідуальних (квартирних) лічильників гарячої чи теплової енергії можна за допомогою цілодобового он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства. Зробити це можна за 4 кроки.
Крок 1. Зайдіть на сайт «Полтаватеплоенерго» (http://te.pl.ua/);
Крок 2. Зайдіть на сторінку сервісу «Особистий кабінет споживача» або просто перейдіть за посиланням (http://abon.te.pl.ua/);
Крок 3. Увійдіть у сервіс, ввівши номер свого особового рахунку і пароль;
Крок 4. Перейдіть у розділ «Прилади обліку» (меню справа).
У табличці, що з’явиться на сторінці, інформація розділена на дві вкладки: «Централізоване опалення» (якщо ваша квартира обладнана індивідуальним тепловим лічильником) та «Постачання гарячої води». У них відображаються відомості про всі лічильники, якими оснащене домогосподарство: їх вид і місце встановлення. У стовпці «Період» зазначена дата останньої повірки лічильника. У стовпці «Повірка» – дата наступної повірки.
Якщо ж ви ще й досі не є користувачем цілодобового сервісу «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства — цю інформацію можна отримати зателефонувавши у робочий час до інформаційно-довідкової лінії абонентської служби підприємства на багатоканальний номер (0532) 510-455.
Цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства «Особистий кабінет споживача» – це швидко, зручно та сучасно.
Прес-служба «Полтаватеплоенерго».