«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

2019-01-14  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»


Початок кожного місяця, як правило, позначається зростанням активності користувачів цілодобового он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». І це не дивно, адже більшості наших споживачів не хочеться чекати, поки паперові рахунки надійдуть їм поштою у другій декаді місяця. Вони прагнуть якомога раніше дізнатися розмір нарахувань за отримані послуги, щоб завчасно планувати сімейний бюджет, у тому числі й витрати на оплату «комуналки».

На початку цього року проведено зміну програмної платформи сервісу «Особистий кабінет споживача». Зараз він працює в оновленому режимі і водночас перебуває в процесі остаточного доопрацювання окремих функціональних складових. Оновлений «Особистий кабінет споживача» буде ще зручнішим і відкриватиме більше корисних можливостей. 

Зараз же зупинимося на тому, як, користуючись оновленим «Особистим кабінетом споживача», можна переглянути нарахування за минулий місяць і замовити щомісячну доставку рахунка на електронну поштову скриньку.

Електронні версії сформованих рахунків за підсумками грудня минулого року, як і раніше, можна знайти, клікнувши на розділі меню «Рахунки на оплату».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

 

У таблиці, що з’явиться на екрані, поряд з назвою місяця можна побачити два символи: «Завантажити рахунок» і «Переглянути рахунок». Натиснувши на перший, користувач відразу запустить процес скачування PDF-версії рахунка собі на комп’ютер. Якщо ж споживачеві важливо просто ознайомитися з рахунком без завантаження, йому необхідно клікнути на «Переглянути рахунок» — і він відкриється на цій же сторінці, нижче від таблиці. До речі, функція завантаження доступна і в режимі перегляду. Також за потреби споживач може роздрукувати рахунок прямо з «Особистого кабінету споживача». Для цього він має просто натиснути на значок принтера у режимі перегляду рахунку.

Щоб не чекати доставки паперових рахунків «Укрпоштою» і не входити зайвий раз в «Особистий кабінет споживача», користувачі сервісу можуть замовити щомісячну доставку рахунків на електронну поштову скриньку. Для цього необхідно клікнути на прізвище, ім’я та по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок. Ці дані розміщені під заголовком сервісу в верхньому правому куті (над кнопкою «Вийти»).

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року


Після натискання відкриється розділ «Обліковий запис» та «Параметри особового рахунка». Щоб замовити доставку рахунків на e-mail, слід клікнути на «Редагувати обліковий запис» (угорі праворуч) і перейти у відповідний розділ. У пункті «Рахунок на електронну пошту» обираємо «Так» і підтверджуємо своє рішення кнопкою «Надіслати». Після цього уже не треба буде щомісяця заходити в «Особистий кабінет», щоб дізнатися нарахування. Достатньо просто регулярно перевіряти електронну пошту.

Нагадаємо, що нерідко листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» поштові сервіси розцінюють як спам (через значні обсяги кореспонденції, що розсилається користувачам сервісу) і відправляють їх у відповідну папку. Тому, якщо рахунки від підприємства після їх замовлення на початку кожного місяця не надходять, перевірте папку «Спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua (або ж abonreg@pte.poltava.ua — при реєстрації в сервісі «Особистий кабінет споживача») до своєї адресної книги. Так листи від «Полтаватеплоенерго» не загубляться, і ви вчасно отримуватимете всю актуальну інформацію.


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

Графік пуску котелень

«Полтаватеплоенерго» розробило та погодило в органах місцевого самоврядування графік пуску котелень підприємства з початком опалювального періоду 2019-2020 рр... 

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 
Рішення про початок опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями за умови, що середньодобова температура зовнішнього повітря, за даними відповідного центру з гідрометеорології, протягом трьох діб поспіль не вища за +8°С...

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Протягом цього міжопалювального періоду багатоповерхівки Полтави буде обладнано будинковими лічильниками гарячої води 

Будинкові лічильники гарячої води 

Як здійснюватиметься комерційний облік гарячої води у житлових будинках обласного центру та що у зв’язку з цим зміниться для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», розповів начальник служби контролю за збутом теплової енергії підприємства Віктор ІВАНЧЕНКО...

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО