«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

2019-01-14  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»


Початок кожного місяця, як правило, позначається зростанням активності користувачів цілодобового он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». І це не дивно, адже більшості наших споживачів не хочеться чекати, поки паперові рахунки надійдуть їм поштою у другій декаді місяця. Вони прагнуть якомога раніше дізнатися розмір нарахувань за отримані послуги, щоб завчасно планувати сімейний бюджет, у тому числі й витрати на оплату «комуналки».

На початку цього року проведено зміну програмної платформи сервісу «Особистий кабінет споживача». Зараз він працює в оновленому режимі і водночас перебуває в процесі остаточного доопрацювання окремих функціональних складових. Оновлений «Особистий кабінет споживача» буде ще зручнішим і відкриватиме більше корисних можливостей. 

Зараз же зупинимося на тому, як, користуючись оновленим «Особистим кабінетом споживача», можна переглянути нарахування за минулий місяць і замовити щомісячну доставку рахунка на електронну поштову скриньку.

Електронні версії сформованих рахунків за підсумками грудня минулого року, як і раніше, можна знайти, клікнувши на розділі меню «Рахунки на оплату».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

 

У таблиці, що з’явиться на екрані, поряд з назвою місяця можна побачити два символи: «Завантажити рахунок» і «Переглянути рахунок». Натиснувши на перший, користувач відразу запустить процес скачування PDF-версії рахунка собі на комп’ютер. Якщо ж споживачеві важливо просто ознайомитися з рахунком без завантаження, йому необхідно клікнути на «Переглянути рахунок» — і він відкриється на цій же сторінці, нижче від таблиці. До речі, функція завантаження доступна і в режимі перегляду. Також за потреби споживач може роздрукувати рахунок прямо з «Особистого кабінету споживача». Для цього він має просто натиснути на значок принтера у режимі перегляду рахунку.

Щоб не чекати доставки паперових рахунків «Укрпоштою» і не входити зайвий раз в «Особистий кабінет споживача», користувачі сервісу можуть замовити щомісячну доставку рахунків на електронну поштову скриньку. Для цього необхідно клікнути на прізвище, ім’я та по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок. Ці дані розміщені під заголовком сервісу в верхньому правому куті (над кнопкою «Вийти»).

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року


Після натискання відкриється розділ «Обліковий запис» та «Параметри особового рахунка». Щоб замовити доставку рахунків на e-mail, слід клікнути на «Редагувати обліковий запис» (угорі праворуч) і перейти у відповідний розділ. У пункті «Рахунок на електронну пошту» обираємо «Так» і підтверджуємо своє рішення кнопкою «Надіслати». Після цього уже не треба буде щомісяця заходити в «Особистий кабінет», щоб дізнатися нарахування. Достатньо просто регулярно перевіряти електронну пошту.

Нагадаємо, що нерідко листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» поштові сервіси розцінюють як спам (через значні обсяги кореспонденції, що розсилається користувачам сервісу) і відправляють їх у відповідну папку. Тому, якщо рахунки від підприємства після їх замовлення на початку кожного місяця не надходять, перевірте папку «Спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua (або ж abonreg@pte.poltava.ua — при реєстрації в сервісі «Особистий кабінет споживача») до своєї адресної книги. Так листи від «Полтаватеплоенерго» не загубляться, і ви вчасно отримуватимете всю актуальну інформацію.


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Грудень 2020 року видався незвично холодним. Температура повітря першого місяця календарної зими була доволі низькою і коливалась від -10°С в середині місяця до +5°С в останні дні минулого року. Загалом, початок календарної зими був незвично морозним, і з-поміж аналогічних періодів упродовж кількох останніх років встановив своєрідний температурний рекорд. Як вплинула температура зовнішнього повітря на обсяги споживання тепла, а отже і вартість опалення, читайте у статті нижче.

Перший місяць зими був без значних погодних аномалій, проте із доволі низькою температурою повітря. Температура коливалась в межах допустимих значень для цього періоду року. Найнижчою була температура 23 грудня у -10°С, а найтеплішим був передноворічний день 30 грудня, коли стовпчик термометра показував майже +5°С тепла. Загалом грудень, за даними Полтавського обласного гідрометеорологічного центру, був холодним і малосніжним із середньою температурою зовнішнього повітря -2,3°С. Якщо ж порівнювати грудень 2020 року з минулорічним, то він був значно холоднішим ніж торік. З поміж груднів за кілька останніх років він найбільше нагадує останній місяць 2018 року. 

Загалом, грудень 2020 року ознаменувався різким змінами нічної і денної температури повітря, і, порівняно з досить теплим і сухим листопадом із середньомісячною температурою у +3,2°С, був холоднішим майже на 5,5°С. Природньо, що це істотно вплинуло й на обсяги теплоспоживання житловими будинками для опалення помешкань споживачів... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Відсьогодні, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

Із  8 лютого, після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...


Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби. 
 
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.