«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

2019-01-14  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»


Початок кожного місяця, як правило, позначається зростанням активності користувачів цілодобового он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». І це не дивно, адже більшості наших споживачів не хочеться чекати, поки паперові рахунки надійдуть їм поштою у другій декаді місяця. Вони прагнуть якомога раніше дізнатися розмір нарахувань за отримані послуги, щоб завчасно планувати сімейний бюджет, у тому числі й витрати на оплату «комуналки».

На початку цього року проведено зміну програмної платформи сервісу «Особистий кабінет споживача». Зараз він працює в оновленому режимі і водночас перебуває в процесі остаточного доопрацювання окремих функціональних складових. Оновлений «Особистий кабінет споживача» буде ще зручнішим і відкриватиме більше корисних можливостей. 

Зараз же зупинимося на тому, як, користуючись оновленим «Особистим кабінетом споживача», можна переглянути нарахування за минулий місяць і замовити щомісячну доставку рахунка на електронну поштову скриньку.

Електронні версії сформованих рахунків за підсумками грудня минулого року, як і раніше, можна знайти, клікнувши на розділі меню «Рахунки на оплату».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

 

У таблиці, що з’явиться на екрані, поряд з назвою місяця можна побачити два символи: «Завантажити рахунок» і «Переглянути рахунок». Натиснувши на перший, користувач відразу запустить процес скачування PDF-версії рахунка собі на комп’ютер. Якщо ж споживачеві важливо просто ознайомитися з рахунком без завантаження, йому необхідно клікнути на «Переглянути рахунок» — і він відкриється на цій же сторінці, нижче від таблиці. До речі, функція завантаження доступна і в режимі перегляду. Також за потреби споживач може роздрукувати рахунок прямо з «Особистого кабінету споживача». Для цього він має просто натиснути на значок принтера у режимі перегляду рахунку.

Щоб не чекати доставки паперових рахунків «Укрпоштою» і не входити зайвий раз в «Особистий кабінет споживача», користувачі сервісу можуть замовити щомісячну доставку рахунків на електронну поштову скриньку. Для цього необхідно клікнути на прізвище, ім’я та по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок. Ці дані розміщені під заголовком сервісу в верхньому правому куті (над кнопкою «Вийти»).

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року


Після натискання відкриється розділ «Обліковий запис» та «Параметри особового рахунка». Щоб замовити доставку рахунків на e-mail, слід клікнути на «Редагувати обліковий запис» (угорі праворуч) і перейти у відповідний розділ. У пункті «Рахунок на електронну пошту» обираємо «Так» і підтверджуємо своє рішення кнопкою «Надіслати». Після цього уже не треба буде щомісяця заходити в «Особистий кабінет», щоб дізнатися нарахування. Достатньо просто регулярно перевіряти електронну пошту.

Нагадаємо, що нерідко листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» поштові сервіси розцінюють як спам (через значні обсяги кореспонденції, що розсилається користувачам сервісу) і відправляють їх у відповідну папку. Тому, якщо рахунки від підприємства після їх замовлення на початку кожного місяця не надходять, перевірте папку «Спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua (або ж abonreg@pte.poltava.ua — при реєстрації в сервісі «Особистий кабінет споживача») до своєї адресної книги. Так листи від «Полтаватеплоенерго» не загубляться, і ви вчасно отримуватимете всю актуальну інформацію.


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:  З 1 травня підприємство вводить в дію тарифи на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, прийняті рішенням Полтавської обласної ради № 286 від 21 жовтня 2021 року. 

З 1 травня 2022 року у розрахунках з населенням ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» застосовуватиме тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, затверджені рішенням Полтавської обласної ради від 21 жовтня 2021 року № 286, зі змінами, внесеними рішенням  № 326 від 09 грудня 2021 року. Ці тарифи були встановлені ще 21 жовтня 2021 року, але, у зв’язку з підписанням "Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.", застосування тарифів було відтерміновано до закінчення опалювального періоду 2021/2022 років. 

Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням:Полтавська обласна рада рішення №286
Звертаємо увагу, що тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги, а саме:
- без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється безпосередньо від котелень підприємства);
- з урахуванням витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється від центральних теплових пунктів - ЦТП);
- без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та з урахуванням витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється за допомогою індивідуального теплопункту – ІТП);
- для будинків, обладнаних системою автономного теплопостачання (дахові котельні).

Необхідно зауважити, що тарифи на послугу з постачання теплової енергії для багатоквартирних будинків, обладнаних системами автономного опалення встановлені окремо для кожного будинку (дахові котельні).

Тарифи на послугу з постачання гарячої води у разі, коли гаряча вода виробляється за допомогою систем автономного опалення або індивідуального теплового пункту, що перебувають на балансі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» також встановлені окремо для кожного будинку.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті підприємства  «Потаватеплоенерго» у розділі «Тарифи для потреб населення».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 

КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Як змінився рахунок на послуги підприємства та чим викликані ці зміни?

«Полтаватеплоенерго» вже інформувало споживачів про зміни порядку нарахування вартості надаваних послуг, які відбулися у лютому 2022 року. А вже проведено  розподіл та нарахування за послугу з постачання теплової енергії за березень 2022 року. Докладніше про ці зміни, щодо розподілу спожитих споживачами послуг, відповідно до положень Методики у новій редакції, далі у матеріалі.

Як повідомлялося раніше, з 01.12.2021 набрали чинності постанови КМУ № 1022 та № 1023 від 08.09.2021, якими затверджені публічні договори приєднання про надання послуг з теплової енергії та постачання гарячої води. Відповідно до пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» договори зі споживачами, які не прийняли рішення про модель організації договірних відносин, укладаються протягом двох місяців з дня набрання чинності рішення Кабінету Міністрів України про затвердження типових публічних договорів приєднання. Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», з 01.12.2021 введено в дію нові договори зі споживачами, про що підприємство інформувало в рахунках за листопад 2021 року.
28.01.2022 набрав чинності наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 28 грудня 2021 року № 358 «Про внесення змін до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг» (далі – Методика) 
10.02.2022 Міністерством розвитку громад та територій України надано роз’яснення «Щодо опублікування та введення в дію наказом Мінрегіону від 28 грудня 2021 року № 358 Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг у новій редакції».З урахуванням викладеного, розподіл та нарахування за послугу з постачання теплової енергії за лютий 2022 року проведено відповідно до положень Методики у новій редакції з одночасним перерозподілом нарахувань, проведених за січень 2022 року.
Методикою врегульовано питання щодо визначення та розподілу обсягу спожитої теплової енергії за допомогою вузла (вузлів) комерційного обліку, а також розрахунково у разі його відсутності, тимчасового виходу з ладу або втрати.
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 
  

 

ОФІЦІЙНО