«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

2019-01-14  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»


Початок кожного місяця, як правило, позначається зростанням активності користувачів цілодобового он-лайн сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua) офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». І це не дивно, адже більшості наших споживачів не хочеться чекати, поки паперові рахунки надійдуть їм поштою у другій декаді місяця. Вони прагнуть якомога раніше дізнатися розмір нарахувань за отримані послуги, щоб завчасно планувати сімейний бюджет, у тому числі й витрати на оплату «комуналки».

На початку цього року проведено зміну програмної платформи сервісу «Особистий кабінет споживача». Зараз він працює в оновленому режимі і водночас перебуває в процесі остаточного доопрацювання окремих функціональних складових. Оновлений «Особистий кабінет споживача» буде ще зручнішим і відкриватиме більше корисних можливостей. 

Зараз же зупинимося на тому, як, користуючись оновленим «Особистим кабінетом споживача», можна переглянути нарахування за минулий місяць і замовити щомісячну доставку рахунка на електронну поштову скриньку.

Електронні версії сформованих рахунків за підсумками грудня минулого року, як і раніше, можна знайти, клікнувши на розділі меню «Рахунки на оплату».

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року

 

У таблиці, що з’явиться на екрані, поряд з назвою місяця можна побачити два символи: «Завантажити рахунок» і «Переглянути рахунок». Натиснувши на перший, користувач відразу запустить процес скачування PDF-версії рахунка собі на комп’ютер. Якщо ж споживачеві важливо просто ознайомитися з рахунком без завантаження, йому необхідно клікнути на «Переглянути рахунок» — і він відкриється на цій же сторінці, нижче від таблиці. До речі, функція завантаження доступна і в режимі перегляду. Також за потреби споживач може роздрукувати рахунок прямо з «Особистого кабінету споживача». Для цього він має просто натиснути на значок принтера у режимі перегляду рахунку.

Щоб не чекати доставки паперових рахунків «Укрпоштою» і не входити зайвий раз в «Особистий кабінет споживача», користувачі сервісу можуть замовити щомісячну доставку рахунків на електронну поштову скриньку. Для цього необхідно клікнути на прізвище, ім’я та по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок. Ці дані розміщені під заголовком сервісу в верхньому правому куті (над кнопкою «Вийти»).

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: В оновленому сервісі «Особистий кабінет споживача» вже відображені рахунки за послуги, отримані у грудні минулого року


Після натискання відкриється розділ «Обліковий запис» та «Параметри особового рахунка». Щоб замовити доставку рахунків на e-mail, слід клікнути на «Редагувати обліковий запис» (угорі праворуч) і перейти у відповідний розділ. У пункті «Рахунок на електронну пошту» обираємо «Так» і підтверджуємо своє рішення кнопкою «Надіслати». Після цього уже не треба буде щомісяця заходити в «Особистий кабінет», щоб дізнатися нарахування. Достатньо просто регулярно перевіряти електронну пошту.

Нагадаємо, що нерідко листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» поштові сервіси розцінюють як спам (через значні обсяги кореспонденції, що розсилається користувачам сервісу) і відправляють їх у відповідну папку. Тому, якщо рахунки від підприємства після їх замовлення на початку кожного місяця не надходять, перевірте папку «Спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua (або ж abonreg@pte.poltava.ua — при реєстрації в сервісі «Особистий кабінет споживача») до своєї адресної книги. Так листи від «Полтаватеплоенерго» не загубляться, і ви вчасно отримуватимете всю актуальну інформацію.


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО