«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за послуги підприємства — уже в «Особистому кабінеті споживача»

2019-02-08  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: 
РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВА — УЖЕ В «ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ СПОЖИВАЧА» 

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку лютого провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в січні поточного року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача».


Щоб побачити електронні версії сформованих рахунків «Полтаватеплоенерго» в «Особистому кабінеті споживача», необхідно виконати такий алгоритм дій:

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт підприємства (http://te.pl.ua/).
Крок 2. Перейдіть на сторінку сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/).
Крок 3. Увійдіть у сервіс, ввівши номер свого особового рахунку і пароль.
Крок 4. Перейдіть у розділ меню «Рахунки на оплату»
Крок 5. Щоб скачати рахунок на свій комп’ютер, клікніть на значок «Завантажити» поруч із назвою місяця в таблиці.
Крок 6. Щоб ознайомитися з рахунком без завантаження, натисніть на значок «Переглянути».


Паперові версії щомісячних рахунків надійдуть до споживачів поштою, як і раніше, у другій декаді поточного місяця. Але щоб не чекати традиційної доставки «Укрпоштою», можна замовити щомісячну доставку рахунків на особисту електронну скриньку. Для цього клікніть на прізвище, ім’я та по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок. Ці дані шукайте під заголовком сервісу в верхньому правому куті (над кнопкою «Вийти»). У розділі «Обліковий запис» натисніть на «Редагувати обліковий запис» (угорі праворуч). У пункті «Рахунок на електронну пошту» оберіть «Так» і клікніть «Надіслати». 

Після цього електронні версії рахунків будуть щомісяця надходити вам на e-mail. Однак якщо у визначений термін рахунок на електронну пошту не прийшов, не забудьте перевірити папку «Спам». Швидше за все, ваш поштовий сервіс масову розсилку з електронної скриньки «Полтаватеплоенерго» розцінив як потенційно небезпечну або прийняв за спам. Зробіть підказку своєму поштовику — позначте лист від підприємства як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua (або ж abonreg@pte.poltava.ua — при реєстрації в сервісі «Особистий кабінет споживача») до своєї адресної книги. У подальшому листи від підприємства бачитимете уже в папці «Вхідні».


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води...

 

Звертаємо увагу, що при проведенні оплат у банківських установах необхідно зазначати суму платежу окремо по кожній послузі.




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


ОФІЦІЙНО