«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за послуги підприємства — уже в «Особистому кабінеті споживача»

2019-02-08  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: 
РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВА — УЖЕ В «ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ СПОЖИВАЧА» 

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку лютого провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в січні поточного року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача».


Щоб побачити електронні версії сформованих рахунків «Полтаватеплоенерго» в «Особистому кабінеті споживача», необхідно виконати такий алгоритм дій:

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт підприємства (http://te.pl.ua/).
Крок 2. Перейдіть на сторінку сервісу «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/).
Крок 3. Увійдіть у сервіс, ввівши номер свого особового рахунку і пароль.
Крок 4. Перейдіть у розділ меню «Рахунки на оплату»
Крок 5. Щоб скачати рахунок на свій комп’ютер, клікніть на значок «Завантажити» поруч із назвою місяця в таблиці.
Крок 6. Щоб ознайомитися з рахунком без завантаження, натисніть на значок «Переглянути».


Паперові версії щомісячних рахунків надійдуть до споживачів поштою, як і раніше, у другій декаді поточного місяця. Але щоб не чекати традиційної доставки «Укрпоштою», можна замовити щомісячну доставку рахунків на особисту електронну скриньку. Для цього клікніть на прізвище, ім’я та по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок. Ці дані шукайте під заголовком сервісу в верхньому правому куті (над кнопкою «Вийти»). У розділі «Обліковий запис» натисніть на «Редагувати обліковий запис» (угорі праворуч). У пункті «Рахунок на електронну пошту» оберіть «Так» і клікніть «Надіслати». 

Після цього електронні версії рахунків будуть щомісяця надходити вам на e-mail. Однак якщо у визначений термін рахунок на електронну пошту не прийшов, не забудьте перевірити папку «Спам». Швидше за все, ваш поштовий сервіс масову розсилку з електронної скриньки «Полтаватеплоенерго» розцінив як потенційно небезпечну або прийняв за спам. Зробіть підказку своєму поштовику — позначте лист від підприємства як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua (або ж abonreg@pte.poltava.ua — при реєстрації в сервісі «Особистий кабінет споживача») до своєї адресної книги. У подальшому листи від підприємства бачитимете уже в папці «Вхідні».


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Протягом цього міжопалювального періоду багатоповерхівки Полтави буде обладнано будинковими лічильниками гарячої води 

Будинкові лічильники гарячої води 

Як здійснюватиметься комерційний облік гарячої води у житлових будинках обласного центру та що у зв’язку з цим зміниться для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», розповів начальник служби контролю за збутом теплової енергії підприємства Віктор ІВАНЧЕНКО...

 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.