«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Чат-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники

2019-03-22   


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: ЧАТ-БОТИ У VIBER І TELEGRAM — НАЙЗРУЧНІШИЙ СПОСІБ ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ

Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують чат-боти у месенджерах споживачі, яким прийшовся до вподоби цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через чат-боти варто передавати показники — читайте нижче.
Чат-боти для передачі показників

Коли настає остання декада місяця, полтавські теплоенергетики традиційно звертаються до споживачів з проханням вчасно передати показники квартирних лічильників тепла і гарячої води. Цього місяця передати показники індивідуальних приладів обліку (гарячої води, теплової енергії) слід не пізніше 28 березня включно. Зробити це можна кількома способами, однак найбільш популярний (особливо серед власників смартфонів) — через чат-боти у месенджерах Viber і Telegram

На офіційному сайті підприємства уже не раз публікувалися детальні інструкції, як передати показники лічильників за допомогою чат-ботів. Не зайвим буде іще раз пригадати простий алгоритм, однаковий і для Viber, і для Telegram

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот за ім’ям PoltavaTE_Bot.
Крок 2. Напишіть боту «Привіт» і отримайте від нього привітання у відповідь.
Крок 3. Оберіть опцію «Додати особовий рахунок».
Крок 4. Введіть номер особового рахунку (без пробілів).
Крок 5. Підтвердьте свою адресу і прочитайте інформацію від бота про встановлені в оселі вузли обліку та останній внесений показник.
Крок 6. Введіть поточний показник.

Плюсами передачі показників через чат-боти є автоматичне опрацювання введених даних з їх покроковою перевіркою. Отримані відомості вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих помилок чи неточностей.

Чимало споживачів передають показники індивідуальних лічильників через Viber або Telegram за допомогою текстових повідомлень на телефонний номер. Однак уже з 1 травня цього року про такий спосіб передачі показників доведеться забути. Прийом повідомлень з месенджерів за цим номером телефону буде припинено.

Користуєтеся месенджером — чат-бот до ваших послуг!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО