«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Найзручніший спосіб передати показники — через чат-боти у Viber і Telegram

2019-05-23  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Найзручніший спосіб передати показники — через чат-боти у Viber і Telegram

З 1 травня сервіс прийому показників індивідуальних (квартирних) лічильників теплової енергії та гарячої води у вигляді текстових повідомлень на мобільний номер у месенджерах Viber і Telegram перестав діяти. Тому з-поміж зручних способів передати показники лічильників у месенджерах залишились тільки чат-боти. Вони працюють у повністю автоматизованому режимі, а тому набагато надійніші і повністю виключають людський фактор як на етапі внесення даних для передачі, так і при занесенні їх в абонентську базу підприємства. 

Споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» наприкінці кожного місяця нерідко скаржаться фахівцям підприємства, що їм буває важко додзвонитися на номери інформаційно-довідкової лінії, аби передати показники індивідуальних лічильників. Зважаючи на те, що нині смартфонами користується ледь не кожен пересічний громадянин, необхідність телефонувати взагалі зникає. Натомість пропонуємо дієву альтернативу традиційним способам передачі показників. Це — чат-боти в месенджерах Viber і Telegram

Які переваги цього способу?

Найперший плюс чат-ботів — доступність. Кожен споживач, на чиєму смартфоні встановлені мобільні додатки Viber чи Telegram, може в будь-який час доби незалежно від місця свого перебування передати показники індивідуальних (квартирних) приладів обліку. При цьому єдина умова — підключення до мережі Інтернет (мобільного чи Wi-Fi — неважливо). 

По-друге, чат-бот сам вибудовує алгоритм спілкування зі споживачем. Тож користувачу можна не перейматися, чи все він робить правильно. Єдине, що вимагається від власника смартфона, — почати діалог з ботом, тобто написати першу репліку «Привіт». А далі залишається тільки читати відповіді бота і виконувати його покрокові інструкції. Більше того, на кожному кроці бот пропонує споживачеві перевірити, чи дійсно йдеться про його помешкання і лічильники, встановлені в ньому. Тож вірогідність допустити помилку мінімальна.

По-третє, чат-бот зводить до нуля вплив людського фактору. Показники, що їх споживачі раніше передавали на мобільний номер у вигляді текстових або графічних повідомлень, вносилися в абонентську базу підприємства вручну. Тому при надсиланні повідомлень інколи траплялися помилки чи неточності, а при внесенні — затримки. Однак чат-бот синхронізований з абонентською базою безпосередньо, тож людська ланка просто виключена. 

Як користуватися чат-ботом у месенджерах?

На офіційному сайті підприємства уже не раз публікувалися детальні інструкції, як передати показники лічильників за допомогою чат-ботів. Не зайвим буде іще раз пригадати простий алгоритм, однаковий і для Viber, і для Telegram.


Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот за ім’ям PoltavaTE_Bot або скористайтеся посиланням, наведеним вище.
Крок 2. Напишіть боту «Привіт» і отримайте від нього привітання у відповідь.
Крок 3. Оберіть опцію «Додати особовий рахунок».
Крок 4. Введіть номер особового рахунку (без пробілів, але через риски).
Крок 5. Підтвердьте свою адресу і прочитайте інформацію від бота про встановлені в оселі вузли обліку та останній внесений показник.
Крок 6. Введіть поточний показник.

 Важливо, що листування з чат-ботом зберігається в історії месенджера. Тож за необхідності споживач може переглянути попередні показники, які він передавав у минулому місяці. А це дасть змогу проаналізувати свої обсяги споживання та приблизно обрахувати суму до сплати. До того ж при постійному користуванні ботом зникає необхідність вводити номер особистого рахунку: чат-бот запропонує обрати його із переліку тих, що використовувалися раніше.

 Звертаємо вашу увагу: аби актуальні показники були відображені у рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам у розрахунковому періоді, передати їх слід вчасно. Цього місяця показники індивідуальних (квартирних) приладів обліку гарячої води слід передати не пізніше 30 травня включно.

Користуєтеся месенджером — чат-бот до ваших послуг!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

Карантинні заходи через пандемію коронавірусу COVID-19 послаблюються. У якому режимі зараз працює абонентська служба підприємства, читайте нижче.

У зв’язку з запровадженням урядом адаптивного карантину до 22 червня включно адміністрацією підприємства вирішується питання відновлення прийому споживачів у приміщенні абонентської служби

Про дату відновлення прийому споживачів буде повідомлено додатково.

Тим часом абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, надаючи консультації дистанційно...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО