В черговий раз фахівці «Полтаватеплоенерго» провели рейд по боржниках

2019-10-31  




В ЧЕРГОВИЙ РАЗ ФАХІВЦІ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПРОВЕЛИ РЕЙД ПО БОРЖНИКАХ

Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло.

«Полтаватеплоенерго» нині має борги за послуги з теплопостачання у сумі понад 200 мільйонів гривень, і левову частку з них складає заборгованість населення. Якщо споживач не сплачує коштів за отримане тепло і не шукає шляхів ліквідації боргу, підприємство змушене звертатися до суду. Коли ж і судове рішення не має впливу на платіжну дисципліну споживача, до справи береться Державна виконавча служба.


Нещодавно полтавські теплоенергетики разом з державними виконавцями Шевченківського району вже проводили рейд по боржниках. Цього разу продовжили роботу, але вже з Київським відділом державної виконавчої служби у місті Полтава.

Керівник цього відділу Олександр Міщанін каже, що кількість боржників у їхньому районі порівняно з попередніми роками залишається сталою.

Олександр Міщанін, начальник Київського ВДВС м. Полтава ГТУЮ у Полтавській області
— На сьогодні в Київському ДВС на розгляді перебуває близько 2,5 тисяч виконавчих проваджень про стягнення заборгованості на користь «Полтаватеплоенерго». Дуже багато здійснено обмежень у праві виїзду за кордон. Крім цього, майже по всіх виконавчих провадженнях накладено арешт на майно.

Для виконання рішень суду державні виконавці застосовують різні заходи примусового стягнення заборгованості: арешт рухомого і нерухомого майна, тимчасова заборона виїзду за кордон, звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника з одночасним арештом банківських рахунків.

Еліна Борута, юрист ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
— Судячи з практики, такі заходи є шоковими для наших боржників. Але ефективиними, як для стягувачів. Інформуємо наших споживачів, що такі заходи будуть проводитися і в подальшому. Тож радимо споживачам вчасно здійснювати оплату за надані послуги.

Дані про боржників вносяться до публічного реєстру і перебувають у відкритому доступі. Можливо, цей факт і стане для недобросовісного споживача поштовхом швидше розрахуватися з підприємством і прибрати своє прізвище зі списку боржників. Для суду і виконавчої служби сума боргу не має значення - винен споживач десять тисяч гривень чи одну. За законом, платіжна відповідальність покладена на кожне домогосподарство, що отримує комунальні послуги.

Реакція людей на візит виконавчої служби різна. Як правило, боржники обіцяють розрахуватися з підприємством, але деякі не відчиняють дверей, помилково вважаючи, що це врятує ситуацію.

Якщо ж людина відмовляється платити, за рішенням суду борг стягується шляхом опису, вилучення і подальшої реалізації майна на користь підприємства, якому винен боржник.

Олесь Тихонов, головний державний виконавець Київського ВДВС м.Полтава 
— Якщо двері не відчиняють, державні виконавців залишають виклик з'явитися на адресу відділу. Боржники з’являються, їм роз'яснюються їх права. Останні мають надати джерела їх доходу. Якщо цього не відбувається, то до них застосовують заходи примусового виконання.

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО