«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

2020-03-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

Зареєстрованим користувачам «Особистого кабінету споживача» знадобиться всього кілька хвилин, щоб передати показники лічильників.
Передати показники лічильників через

Щомісяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує споживачам про необхідність вчасної передачі показників індивідуальних лічильників теплової енергії та гарячої води. Адже саме за показниками лічильників визначається фактичний обсяг спожитих домогосподарством послуг і проводяться нарахування за розрахунковий період.

Цього місяця показники слід передати до 30 березня включно. «Полтаватеплоенерго» пропонує кілька способів передачі показників, кожен з яких перевірений та дієвий. Та найбільш зручним залишається цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства. Він не вимагає від користувача додаткового введення даних і дозволяє внести показники з будь-якого електронного пристрою з доступом до інтернету та в будь-який час.

 
 Звертаємо увагу, що для користування «Особистим кабінетом споживача», необхідно в ньому зареєструватися 


Щоб передати показники індивідуальних лічильників через «Особистий кабінет споживача», необхідно виконати кілька кроків:

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»


Крок 1. Зайдіть у сервіс (http://abon.te.pl.ua/).
Крок 2. Перейдіть у розділ «Прилади обліку» (горизонтальне меню).
Крок 3. У таблицях «Централізоване опалення» та «Постачання гарячої води» знайдіть комірку «Поточні показники».
Крок 4. Занесіть до неї показники квартирних лічильників відповідно до послуг, якими користуєтесь.
Крок 5. Натисніть кнопку «Передати показники».

У блоці «Передані показники лічильників», розташованому після кожної таблиці, відображатимуться передані показники кожного лічильника із зазначенням місця його встановлення, способу внесення даних і дати, станом на яку були прийняті показники.

 
Зверніть увагу, що через «Особистий кабінет споживача» передати показники можна лише один раз на добу.
 
 
Якщо ж ви не є користувачем «Особистого кабінету споживача», ви можете передати показники за допомогою іншого цілодобового сервісу — «Передати показники лічильника». Реєструватися в ньому не потрібно взагалі. Однак, передаючи показники через цей сервіс, необхідно бути дуже уважним і не допускати помилок при заповненні форми.

Отже, щоб передати показники через офіційний сайт підприємства без реєстрації, слід виконати такий алгоритм:

Крок 1. Зайдіть на сторінку передачі показників лічильників.
Крок 2. Напишіть свої прізвище, ім’я, по батькові.
Крок 3. Введіть особовий рахунок.
Крок 4. Напишіть адресу, телефон і дату, на яку зняли показник.
Крок 5. Визначтеся, які саме у вас лічильники: гарячої води (і де саме вони встановлені) чи теплової енергії.
Крок 6. Введіть відповідні показники та натисніть «Надіслати».

Після цього передані дані будуть відправлені в абонентську базу підприємства для опрацювання.

Тож, шановні споживачі, цінуйте свій час — користуйтеся он-лайн сервісами офіційного сайту «Полтаватеплоенерго».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО