«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

2020-03-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

Зареєстрованим користувачам «Особистого кабінету споживача» знадобиться всього кілька хвилин, щоб передати показники лічильників.
Передати показники лічильників через

Щомісяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує споживачам про необхідність вчасної передачі показників індивідуальних лічильників теплової енергії та гарячої води. Адже саме за показниками лічильників визначається фактичний обсяг спожитих домогосподарством послуг і проводяться нарахування за розрахунковий період.

Цього місяця показники слід передати до 30 березня включно. «Полтаватеплоенерго» пропонує кілька способів передачі показників, кожен з яких перевірений та дієвий. Та найбільш зручним залишається цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства. Він не вимагає від користувача додаткового введення даних і дозволяє внести показники з будь-якого електронного пристрою з доступом до інтернету та в будь-який час.

 
 Звертаємо увагу, що для користування «Особистим кабінетом споживача», необхідно в ньому зареєструватися 


Щоб передати показники індивідуальних лічильників через «Особистий кабінет споживача», необхідно виконати кілька кроків:

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»


Крок 1. Зайдіть у сервіс (http://abon.te.pl.ua/).
Крок 2. Перейдіть у розділ «Прилади обліку» (горизонтальне меню).
Крок 3. У таблицях «Централізоване опалення» та «Постачання гарячої води» знайдіть комірку «Поточні показники».
Крок 4. Занесіть до неї показники квартирних лічильників відповідно до послуг, якими користуєтесь.
Крок 5. Натисніть кнопку «Передати показники».

У блоці «Передані показники лічильників», розташованому після кожної таблиці, відображатимуться передані показники кожного лічильника із зазначенням місця його встановлення, способу внесення даних і дати, станом на яку були прийняті показники.

 
Зверніть увагу, що через «Особистий кабінет споживача» передати показники можна лише один раз на добу.
 
 
Якщо ж ви не є користувачем «Особистого кабінету споживача», ви можете передати показники за допомогою іншого цілодобового сервісу — «Передати показники лічильника». Реєструватися в ньому не потрібно взагалі. Однак, передаючи показники через цей сервіс, необхідно бути дуже уважним і не допускати помилок при заповненні форми.

Отже, щоб передати показники через офіційний сайт підприємства без реєстрації, слід виконати такий алгоритм:

Крок 1. Зайдіть на сторінку передачі показників лічильників.
Крок 2. Напишіть свої прізвище, ім’я, по батькові.
Крок 3. Введіть особовий рахунок.
Крок 4. Напишіть адресу, телефон і дату, на яку зняли показник.
Крок 5. Визначтеся, які саме у вас лічильники: гарячої води (і де саме вони встановлені) чи теплової енергії.
Крок 6. Введіть відповідні показники та натисніть «Надіслати».

Після цього передані дані будуть відправлені в абонентську базу підприємства для опрацювання.

Тож, шановні споживачі, цінуйте свій час — користуйтеся он-лайн сервісами офіційного сайту «Полтаватеплоенерго».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО