«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства без реєстрації

2020-04-23  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства без реєстрації

Постійним користувачам офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» добре знайомий цілодобовий он-лайн сервіс «Передати показники лічильника», основною перевагою якого є відсутність обов’язкової реєстрації. Детальна інформація, як ним користуватися, — у статті нижче.
 Передати показники лічильників без реєстрації
 

Попри те, що опалювальний період 2019-2020 років скінчився, чимало споживачів «Полтаватеплоенерго» іще не передало показників квартирних лічильників теплової енергії. Водночас передавати показники індивідуальних лічильників гарячої води необхідно цілий рік, незалежно від сезону. Зокрема, цього місяця це слід зробити не пізніше 29 квітня.

Один із способів, що пропонує офіційний сайт підприємства, — цілодобовий он-лайн сервіс «Передати показники лічильника». Багато користувачів сайту обирає саме цей шлях передачі показників, оскільки він не вимагає обов’язкової реєстрації. Однак, з іншого боку, передаючи показники через цей сервіс, необхідно бути дуже уважним і не допускати помилок при заповненні форми. 

 

 

 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства без реєстрації

 

 

 

Отже, щоб передати показники через офіційний сайт підприємства без реєстрації, слід виконати простий порядок дій:

Крок 1. Зайдіть на сайт «Полтаватеплоенерго».
Крок 2. Знайдіть меню он-лайн сервісів та увійдіть у сервіс «Передати показники лічильника» або перейдіть за посиланням.
Крок 3. Уважно заповніть усі обов’язкові поля форми. Вони позначені зірочкою (*).
Крок 4. Внесіть показники встановлених у вашій оселі приладів обліку.
Крок 5. Натисніть «Надіслати».

Після цього передані дані будуть відправлені в абонентську базу «Полтаватеплоенерго» для опрацювання.

Якщо ж споживач є зареєстрованим користувачем іншого цілодобового он-лайн сервісу — «Особистий кабінет споживача», він може передати показники за допомогою нього. Алгоритм дій для цього такий:

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства без реєстрації


Крок 2. Перейдіть у розділ «Прилади обліку» (горизонтальне меню).
Крок 3. У таблицях «Централізоване опалення» та «Постачання гарячої води» знайдіть комірку «Поточні показники».
Крок 4. Занесіть до неї показники квартирних лічильників відповідно до послуг, якими користуєтесь.
Крок 5. Натисніть кнопку «Передати показники».

У блоці «Передані показники лічильників», розташованому після кожної таблиці, відображатимуться передані показники кожного лічильника із зазначенням місця його встановлення, способу внесення даних і дати, станом на яку були прийняті показники.

 
Зверніть увагу, що через «Особистий кабінет споживача» передати показники можна лише один раз на добу.


Офіційний сайт підприємства — це не тільки надійне джерело інформації, а й добрий помічник для кожного споживача.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
 
Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів — підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

Карантинні заходи через пандемію коронавірусу COVID-19 послаблюються. У якому режимі зараз працює абонентська служба підприємства, читайте нижче.

У зв’язку з запровадженням урядом адаптивного карантину до 22 червня включно адміністрацією підприємства вирішується питання відновлення прийому споживачів у приміщенні абонентської служби

Про дату відновлення прийому споживачів буде повідомлено додатково.

Тим часом абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, надаючи консультації дистанційно...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО