2020-04-22
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Актуальна інформація про теплоспоживання в березні — уже на «Мапі комерційного обліку»
Цьогорічний березень був рекордно теплим. Скільки тепла в цьому місяці отримали полтавські багатоповерхівки, дізнавайтеся за допомогою «Мапи комерційного обліку».
Початок цьогорічної весни був обнадійливо теплим. За даними Полтавського обласного гідрометеорологічного центру, середньомісячна температура зовнішнього повітря становила +6,78°С і майже на 6°С перевищувала норму для нашої кліматичної зони. Це був найтепліший березень за останні сто років погодних спостережень! Найтепліший день припав на 10 березня, коли стовпчики термометрів показували +21,1°С, а найхолодніше надворі було наприкінці місяця (24 березня), коли була зафіксована температура -4,7°С. Навіть на фоні не надто холодного лютого, коли середньомісячна температура становила +0,7°С і тим паче порівняно з минулорічним березнем, протягом якого середня температура зовнішнього повітря ледь сягнула +4°С, цей березень став рекордно теплим для нашої кліматичної зони.
Як погодні умови вплинули на обсяги теплоспоживання у житлових будинках, які отримували послугу з централізованого опалення протягом березня? Інформацію про свою багатоповерхівку на цілодобовому он-лайн сервісі «Мапа комерційного обліку» офіційного сайту підприємства. Дані, розміщені тут, уже оновлені за підсумками березня.
Скільки тепла надійшло до багатоповерхівок з будинковими тепловими лічильниками?
Традиційно «Мапа комерційного обліку» містить адресну інформацію про кожну багатоповерхівку, мешканцям якої «Полтаватеплоенерго» надає послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води. Якщо в будинку встановлений комерційний (будинковий) вузол обліку теплової енергії, то в інформаційному блоці про нього будуть відображені такі відомості: дати зняття попередніх та поточних показників приладу обліку, самі показники, загальна площа житлових приміщень у будинку, обсяг споживання теплової енергії і питоме споживання (кількість теплової енергії, що прийшлася на 1кв. м опалювальної площі).
Для споживачів найбільш корисною величиною є питоме споживання, адже саме цей показник дає можливість оцінити орієнтовну вартість послуги з централізованого опалення в розрахунковому періоді та порівняти теплоспоживання з іншими схожими житловими будинками.
Мешканцям житлових багатоповерхівок, збудованих і введених в експлуатацію після 2000-х років (де, крім будинкового теплового лічильника, наявна технічна можливість встановити індивідуальні (квартирні) лічильники теплової енергії), нагадуємо: на мапі для ваших житлових будинків відображені тільки показники будинкового приладу обліку тепла і часові рамки їх зняття.
Якщо ж у багатоповерхівці, де мешкає споживач, будинковий лічильник теплової енергії поки що не встановлений, нарахування за послуги підприємства він може побачити в «Особистому кабінеті споживача», який також функціонує цілодобово.
Як відшукати адресну інформацію на «Мапі комерційного обліку»?
Інтерфейс сервісу максимально простий та інтуїтивно зрозумілий для будь-якого користувача. Щоб знайти свій будинок, достатньо вибрати в полі «Місто» свій населений пункт. У полі «Вулиця» необхідно почати вводити назву вулиці — і за мить з’явиться список вулиць, які починаються на схожі буквосполучення, з якого слід обрати відповідну назву. Залишається так само знайти в списку, що випадає, свій номер будинку (і номер вводу чи корпусу, якщо такий є). Клікнувши на «Показати», користувач побачить усю актуальну інформацію щодо обраної багатоповерхівки.
Наприклад, у формі адреси вводимо: Полтава, вул. Героїв Сталінграду, 10, к. 1. Сервіс покаже не тільки місце розташування цього будинку на карті, а й усю актуальну інформацію щодо нього за березень.
Тож закликаємо всіх споживачів «Полтаватеплоенерго» користуватися сервісом «Мапа комерційного обліку», адже це дасть їм можливість дізнатися більше про теплоспоживання їхнього житлового будинку.
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.