«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як зареєструватися в «Особистому кабінеті споживача»?

2020-06-16  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Як зареєструватися в «Особистому кабінеті споживача»?

Повну, достовірну й актуальну інформацію щодо особового рахунку споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» можуть знайти в «Особистому кабінеті споживача» (https://abon.te.pl.ua/), що функціонує на офіційному сайті підприємства. Однак процес реєстрації користувачів у сервісі має свої особливості.

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Так, новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, можливі варіанти проведення періодичної державної метрологічної повірки індивідуальних лічильників, поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.

Щодо персоніфікованої інформації, то тут на допомогу користувачам офіційного сайту прийде його цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), у якому відображається вся необхідна інформація.

Для користування цим сервісом необхідно бути його зареєстрованим користувачем, а це означає, що для отримання інформації сервіс вимагатиме від споживача його авторизації за персональним логіном і паролем. На сьогодні кількість постійних відвідувачів сервісу наближається до 29 тис. осіб, з яких щонайменше половина користується сервісом систематично.

Отже, найпершою умовою для користування сервісом «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/) є обов’язкова реєстрація в ньому. Зробити це необхідно лише раз — перед першим використанням сервісу. Це лише кілька простих кроків


Крок 1. Ввести прізвище, ім’я, по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок.
Крок 2. Ввести особовий рахунок (без пробілів у форматі Х-ХХХ-ХХ-Х).
Крок 3. Ввести обраний пароль і підтвердити його. Необхідно використовувати літери та цифри, але слід подбати про збереження цієї комбінації.
Крок 4. Ввести і підтвердити адресу електронної пошти.
Крок 5. Ввести текстові символи (літери — ВЕЛИКІ), які перевіряють користувача (CAPTCHA).
Крок 6. Ввести суму останнього платежу.
Крок 7. Натиснути на кнопку «Зареєструватися».

Додатково звертаємо вашу увагу: оскільки усі листи про підтвердження реєстрації відправляються з однієї електронної адреси, то окремі поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що підтвердження реєстрації на ваш e-mail не надходить, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу (з якої він надійшов) до списку контактів.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО