«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як зареєструватися в «Особистому кабінеті споживача»?

2020-06-16  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Як зареєструватися в «Особистому кабінеті споживача»?

Повну, достовірну й актуальну інформацію щодо особового рахунку споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» можуть знайти в «Особистому кабінеті споживача» (https://abon.te.pl.ua/), що функціонує на офіційному сайті підприємства. Однак процес реєстрації користувачів у сервісі має свої особливості.

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Так, новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, можливі варіанти проведення періодичної державної метрологічної повірки індивідуальних лічильників, поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.

Щодо персоніфікованої інформації, то тут на допомогу користувачам офіційного сайту прийде його цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), у якому відображається вся необхідна інформація.

Для користування цим сервісом необхідно бути його зареєстрованим користувачем, а це означає, що для отримання інформації сервіс вимагатиме від споживача його авторизації за персональним логіном і паролем. На сьогодні кількість постійних відвідувачів сервісу наближається до 29 тис. осіб, з яких щонайменше половина користується сервісом систематично.

Отже, найпершою умовою для користування сервісом «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/) є обов’язкова реєстрація в ньому. Зробити це необхідно лише раз — перед першим використанням сервісу. Це лише кілька простих кроків


Крок 1. Ввести прізвище, ім’я, по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок.
Крок 2. Ввести особовий рахунок (без пробілів у форматі Х-ХХХ-ХХ-Х).
Крок 3. Ввести обраний пароль і підтвердити його. Необхідно використовувати літери та цифри, але слід подбати про збереження цієї комбінації.
Крок 4. Ввести і підтвердити адресу електронної пошти.
Крок 5. Ввести текстові символи (літери — ВЕЛИКІ), які перевіряють користувача (CAPTCHA).
Крок 6. Ввести суму останнього платежу.
Крок 7. Натиснути на кнопку «Зареєструватися».

Додатково звертаємо вашу увагу: оскільки усі листи про підтвердження реєстрації відправляються з однієї електронної адреси, то окремі поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що підтвердження реєстрації на ваш e-mail не надходить, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу (з якої він надійшов) до списку контактів.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані в один клік!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді в статті нижче. 

Уже четвертий рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2020-2021 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram .
 



З 11 травня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 11 травня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози. Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для «Полтаватеплоенерго» це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.