«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

2020-07-23  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»

Зареєстрованим користувачам «Особистого кабінету споживача» знадобиться всього кілька хвилин, щоб передати показники лічильників.
Передати показники лічильників через

Щомісяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує споживачам про необхідність вчасної передачі показників індивідуальних лічильників теплової енергії та гарячої води. Адже саме за показниками лічильників визначається фактичний обсяг спожитих домогосподарством послуг і проводяться нарахування за розрахунковий період.

Цього місяця показники слід передати до 30 липня включно. «Полтаватеплоенерго» пропонує кілька способів передачі показників, кожен з яких перевірений та дієвий. Та найбільш зручним залишається цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства. Він не вимагає від користувача додаткового введення даних і дозволяє внести показники з будь-якого електронного пристрою з доступом до інтернету та в будь-який час.

 
 Звертаємо увагу, що для користування «Особистим кабінетом споживача» необхідно в ньому зареєструватися. 


Щоб передати показники індивідуальних лічильників через «Особистий кабінет споживача», необхідно виконати кілька кроків:

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Показники лічильників можна передати через «Особистий кабінет споживача»


Крок 1. Зайдіть у сервіс (http://abon.te.pl.ua/).
Крок 2. Перейдіть у розділ «Прилади обліку» (горизонтальне меню).
Крок 3. У таблицях «Централізоване опалення» та «Постачання гарячої води» знайдіть комірку «Поточні показники».
Крок 4. Занесіть до неї показники квартирних лічильників відповідно до послуг, якими користуєтесь.
Крок 5. Натисніть кнопку «Передати показники».

У блоці «Передані показники лічильників», розташованому після кожної таблиці, відображатимуться передані показники кожного лічильника із зазначенням місця його встановлення, способу внесення даних і дати, станом на яку були прийняті показники.

 
Зверніть увагу, що через «Особистий кабінет споживача» передати показники можна лише один раз на добу.
 
 
Якщо ж ви не є користувачем «Особистого кабінету споживача», ви можете передати показники за допомогою іншого цілодобового сервісу — «Передати показники лічильника». Реєструватися в ньому не потрібно взагалі. Однак, передаючи показники через цей сервіс, необхідно бути дуже уважним і не допускати помилок при заповненні форми.

Отже, щоб передати показники через офіційний сайт підприємства без реєстрації, слід виконати такий алгоритм:

Крок 1. Зайдіть на сторінку передачі показників лічильників.
Крок 2. Напишіть свої прізвище, ім’я, по батькові.
Крок 3. Введіть особовий рахунок.
Крок 4. Напишіть адресу, телефон і дату, на яку зняли показник.
Крок 5. Визначтеся, які саме у вас лічильники і де саме вони встановлені.
Крок 6. Введіть відповідні показники та натисніть «Надіслати».

Після цього передані дані будуть відправлені в абонентську базу підприємства для опрацювання.

Тож, шановні споживачі, цінуйте свій час — користуйтеся он-лайн сервісами офіційного сайту «Полтаватеплоенерго».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через стрімке зростання вартості енергоносіїв та послуг з їх розподілу, що відбулися па початку цього року, упродовж останніх кількох тижнів країною прокотилися кілька хвиль тарифних «майданів». Не обійшли вони і наше місто. Щодо фахової оцінки ситуації на ринку енергоносіїв для надання комунальних послуг населенню та перспектив штучного втримання на плаву НАК «Нафтогаз України» за рахунок згортання соціальних програм по всій країні, читайте у матеріалі нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: До чого призведе латання «боргових дірок» Нафтогазу коштом місцевих бюджетів та рядових українців?

Тематика різкого зростання вартості енергоносіїв та послуг із їх розподілу, без перебільшення стала темою №1 для обговорення у ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-майданчиках нашої країни. Багато експертів намагалося дати свою оцінку ситуації, що склалася. Але, на наше переконання, найвдалішим вийшов аналіз ситуації та передумов її виникнення у одного із провідних ділових інтернет-видань України UBR.ua. Авторам вдалося не лише фахово і багатогранно висвітлити становище галузі, але й зробити це мовою зрозумілою не лише для фахівців. Отже, до першоджерела…



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Кінець 2020 року запам’ятався полтавцям і всьому населенню нашої країни не лише традиційним очікуванням низки новорічних свят, а й хвилюванням через істотне здорожчання практично всіх комунальних послуг. Із настанням 2021 року це хвилювання спонукало громади цілої низки міст спочатку до стихійного перекриття доріг, а пізніше — зібрало організовані мітинги біля адміністративних будівель. То яким має бути вихід із цієї ситуації?..
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Вартість природного газу для надання послуг опалення населенню має відповідати вартості газу для населення

Питання вартості комунальних послуг та їх частки по відношенню до щомісячного сукупного сімейного бюджету кожної з українських родин — є досить болючими для обговорення на всіх рівнях. 

Підвищення тарифів на природний газ та послуги з його розподілу в Україні відбулися не вперше. Ймовірно, що підстави для такого перегляду є — але!..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 
 

ОФІЦІЙНО