«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через чат-бот у Telegram — швидко, легко та зручно!

2020-10-23  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Передавати показники лічильників через чат-бот у Telegram — швидко, легко та зручно!
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Чат-бот у Telegram

До 30 жовтня включно чекаємо цього разу від споживачів на показники індивідуальних (квартирних) лічильників гарячої води та теплової енергії.

Передати їх слід вчасно, аби актуальні показники були відображені в рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам.

Один з найзручніших на сьогодні та найбезпечніших способів передачі — за допомогою чат-боту в месенджері Telegram з мобільного телефону чи комп’ютера.

Чат-бот у месенджері Telegram (https://t.me/PoltavaTE_bot) уже не перший рік служить добрим помічником споживачам послуг «Полтаватеплоенерго», коли настає період передачі показників лічильників. Якщо на початку його впровадження чат-ботом користувалися одиниці, то зараз кілька тисяч полтавців і мешканців чотирьох райцентрів області, де «Полтаватеплоенерго» надає послуги, щомісяця користуються зазначеним сервісом. І вагомі підстави для цього є!

Перевагами чат-боту є те, що за його допомогою показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Telegram, і в будь-який зручний для користувача час. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з покроковою їх верифікацією, а це запобігає впливу людського фактору при передачі даних до абонентської бази споживачів «Полтаватеплоенерго».

А ви вже передавали показники лічильників через чат-бот PoltavaTE_Bot у месенджері Telegram? Обов’язково спробуйте! Усе, що потрібно від користувача, — покроково виконувати дії, які пропонуватиме бот: 
 

Крок 1. Знайдіть бот у Telegram за іменем — PoltavaTE_Bot або перейдіть за посиланням https://t.me/PoltavaTE_bot.

Крок 2. Напишіть «Привіт» і оберіть опцію «Додати особовий рахунок».

Крок 3. Впишіть номер особового рахунку, який зазначений у рахунку на оплату послуг з теплопостачання: наприклад, «79-987-33-0». Для вводу необхідно використовувати лише цифри 0-9, знак «-» та взагалі не ставити пробілів.

Крок 4. Бот запитає вас про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Оберіть опцію «Адреса вірна» або ж «Адреса невірна» (у цьому разі бот поверне вас до кроку 3).

Крок 5. Якщо вказана адреса правильна, бот відзвітує про встановлені вузли обліку й останній внесений показник.

Крок 6. Внесіть поточний показник лічильника.

Якщо ж ви звикли користуватися іншим месенджером, наприклад, Viber, то і за його допомогою можна передати показники лічильників до абонентської служби «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції використання чат-боту PoltavaTE_Bot (https://www.viber.com/poltavatebot) у Viber дивіться у відео:
 

Передача показників лічильників у месенджерах Viber і Telegram – просто, швидко та зручно!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО