«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через чат-бот у Telegram — швидко, легко та зручно!

2021-02-22  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Передавати показники лічильників через чат-бот у Telegram — швидко, легко та зручно!

До 26 лютого включно чекаємо цього разу від споживачів на показники індивідуальних (квартирних) лічильників гарячої води та теплової енергії.

Передати їх слід вчасно, аби актуальні показники були відображені в рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам.

Один з найзручніших на сьогодні та найбезпечніших способів передачі — за допомогою чат-боту в месенджері Telegram з мобільного телефону чи комп’ютера.

Чат-бот у месенджері Telegram (https://t.me/PoltavaTE_bot) уже не перший рік служить добрим помічником споживачам послуг «Полтаватеплоенерго», коли настає період передачі показників лічильників. Якщо на початку його впровадження чат-ботом користувалися одиниці, то зараз кілька тисяч полтавців і мешканців чотирьох райцентрів області, де «Полтаватеплоенерго» надає послуги, щомісяця користуються зазначеним сервісом. І вагомі підстави для цього є!

Перевагами чат-боту є те, що за його допомогою показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Telegram, і в будь-який зручний для користувача час. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з покроковою їх верифікацією, а це запобігає впливу людського фактору при передачі даних до абонентської бази споживачів «Полтаватеплоенерго».

А ви вже передавали показники лічильників через чат-бот PoltavaTE_Bot у месенджері Telegram? Обов’язково спробуйте! Усе, що потрібно від користувача, — покроково виконувати дії, які пропонуватиме бот: 
 

Крок 1. Знайдіть бот у Telegram за іменем — PoltavaTE_Bot або перейдіть за посиланням https://t.me/PoltavaTE_bot.

Крок 2. Напишіть «Привіт» і оберіть опцію «Додати особовий рахунок».

Крок 3. Впишіть номер особового рахунку, який зазначений у рахунку на оплату послуг з теплопостачання: наприклад, «79-987-33-0». Для вводу необхідно використовувати лише цифри 0-9, знак «-» та взагалі не ставити пробілів.

Крок 4. Бот запитає вас про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Оберіть опцію «Адреса вірна» або ж «Адреса невірна» (у цьому разі бот поверне вас до кроку 3).

Крок 5. Якщо вказана адреса правильна, бот відзвітує про встановлені вузли обліку й останній внесений показник.

Крок 6. Внесіть поточний показник лічильника.

Якщо ж ви звикли користуватися іншим месенджером, наприклад, Viber, то і за його допомогою можна передати показники лічильників до абонентської служби «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції використання чат-боту PoltavaTE_Bot (https://www.viber.com/poltavatebot) у Viber дивіться у відео:
 

Передача показників лічильників у месенджерах Viber і Telegram – просто, швидко та зручно!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД 2020-2021 рр.

у м.Полтава завершиться у понеділок, 12 квітня

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Опалювальний сезон 2020-2021 рр. завершено

РІШЕННЯ
Про закінчення опалювального сезону 2020/2021 року
від 07.04.2021 р. № 43

Відповідно до п. 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. №630, та керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Полтавської міської ради...


 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram




Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

У зв’язку з зафіксованими новими випадками захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства, та з метою запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, із середи, 10 березня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.