Про житлові субсидії у запитаннях-відповідях

2016-09-19

ПРО ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ В ЗАПИТАННЯХ – ВІДПОВІДЯХ

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням та розраховується окремо на опалювальний та на неопалювальний сезони.
 

Про житлові субсидії у запитаннях-відповідях 

ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ

1. Сім’я у травні 2016 року звернулася за субсидією, однак отримала повідомлення про призначення субсидії в розмірі «0» грн. З жовтня з початком опалювального періоду значно підніметься плата за житлово-комунальні послуги. Чи потрібно таким сім’ям повторно подавати документи для призначенням субсидії на опалювальний період?

Ні. Повторно звертатися не потрібно. З початком опалювального періоду таким сім’ям буде проведено перерахунок розміру субсидії автоматично, без додаткового звернення. Повідомлення про розмір призначеної субсидії буде надіслано протягом 5 днів з моменту прийняття рішення про призначення субсидії.

Також звертаємо увагу, що субсидія призначається до закінчення опалювального періоду (тобто до квітня відповідного року), але не довше ніж на 12 місяців.

Якщо термін призначеної субсидії закінчився — таким сім’ям також не потрібно звертатися до управлінь соціального захисту на подавати будь-які документи (винятками є зміна складу сім’ї або здійснення покупки одним з членів сім’ї на суму, що перевищує 50 тис. грн — в цьому разі протягом місяця про вказані обставини необхідно поінформувати управління соціального захисту населення).

Крім того, при кожному підвищенні тарифів на оплату житлово-комунальних послуг розмір субсидії буде перераховано автоматично управліннями соціального захисту населення.

При цьому розмір обов’язкового відсотка платежу сім’ї у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами не зміниться. Тобто розмір плати, які здійснює сім’я за спожиті послуги, не підвищиться.

2. Яким сім’ям з числа одержувачів субсидії необхідно повторно звертатися з заявою та декларацією до управлінь соціального захисту населення для продовження терміну надання субсидії?

Після закінчення терміну дії субсидії для її продовження необхідно звернутися до управлінь соціального захисту населення наступним категоріям сімей:

   — сім’ям, яким призначена субсидія на підставі договору оренди чи найму житла;
   — сім’ям, яким у 2015 році була призначена субсидія на придбання твердого палива та скрапленого газу;
   — сім’ям, яким в опалювальний період 2015/2016 років субсидія була призначена у «0» розмірі.

Іншим сім’ям для продовження терміну надання субсидії звертатися не потрібно.

3. Сім’я не зверталася за призначенням субсидії. Однак, у зв’язку з підвищенням тарифів планує подати заяву та декларацію для оформлення субсидії. У який термін необхідно подати документи?

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг призначається з місяця звернення за її призначенням.

У разі звернення із заявою  про призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону субсидія призначається з початку такого сезону.

У разі підвищення тарифів і цін на житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо субсидії призначаються протягом трьох місяців з дати їх підвищення.

При зверненні громадянина за призначенням субсидії в неопалювальний період, розрахунок розміру субсидії на опалювальний період проводиться управлінням соціального захисту населення автоматично, без додаткового звернення.

Враховуючи викладене, з метою своєчасного призначення субсидії на опалювальний період рекомендуємо вже зараз звертатися до управління соціального захисту населення.

За матеріалами 
Департаменту праці та
соціального захисту населення 
Полтавської ОДА

За матеріалами:
Сайт ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Адреса ресурсу:
http://www.adm-pl.gov.ua/
Адреса матеріалу:
Про житлові субсидії у запитаннях-відповідях

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Заступник генерального директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» пояснив, що корективи в плани підприємства можуть бути внесені лише через значний обсяг робіт зі встановлення будинкових приладів обліку теплової енергії, що потребують значних грошових ресурсів, та недостатній рівень розрахунків полтавців за вже отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Нещодавно добіг кінця опалювальний період 2016— 2017 років: розпочавшись 11 жовтня, він завершився 5 квітня (авт. - з 19 квітня 2017 року опалювальний період 2016-2017рр. Розпорядженням міського голови м.Полтава продовжено). А полтавські теплоенергетики вже думають про наступний опалювальний сезон... 


КОРИСНО

ГРАФІК ПІДГОТОВКИ

до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Полтава,

погоджений з виконавчим комітетом

 Полтавської міської ради


З графіками підготовки котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Карлівка, смт Машівка, смт Котельва та смт Решетилівка, де обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» надає свої послуги, можна ознайомитися у відповідних розділах офіційного сайту підприємства...

Архiв новин

«    Апрель 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30