Про житлові субсидії у запитаннях-відповідях

2016-09-19

ПРО ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ В ЗАПИТАННЯХ – ВІДПОВІДЯХ

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням та розраховується окремо на опалювальний та на неопалювальний сезони.
 

Про житлові субсидії у запитаннях-відповідях 

ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ

1. Сім’я у травні 2016 року звернулася за субсидією, однак отримала повідомлення про призначення субсидії в розмірі «0» грн. З жовтня з початком опалювального періоду значно підніметься плата за житлово-комунальні послуги. Чи потрібно таким сім’ям повторно подавати документи для призначенням субсидії на опалювальний період?

Ні. Повторно звертатися не потрібно. З початком опалювального періоду таким сім’ям буде проведено перерахунок розміру субсидії автоматично, без додаткового звернення. Повідомлення про розмір призначеної субсидії буде надіслано протягом 5 днів з моменту прийняття рішення про призначення субсидії.

Також звертаємо увагу, що субсидія призначається до закінчення опалювального періоду (тобто до квітня відповідного року), але не довше ніж на 12 місяців.

Якщо термін призначеної субсидії закінчився — таким сім’ям також не потрібно звертатися до управлінь соціального захисту на подавати будь-які документи (винятками є зміна складу сім’ї або здійснення покупки одним з членів сім’ї на суму, що перевищує 50 тис. грн — в цьому разі протягом місяця про вказані обставини необхідно поінформувати управління соціального захисту населення).

Крім того, при кожному підвищенні тарифів на оплату житлово-комунальних послуг розмір субсидії буде перераховано автоматично управліннями соціального захисту населення.

При цьому розмір обов’язкового відсотка платежу сім’ї у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами не зміниться. Тобто розмір плати, які здійснює сім’я за спожиті послуги, не підвищиться.

2. Яким сім’ям з числа одержувачів субсидії необхідно повторно звертатися з заявою та декларацією до управлінь соціального захисту населення для продовження терміну надання субсидії?

Після закінчення терміну дії субсидії для її продовження необхідно звернутися до управлінь соціального захисту населення наступним категоріям сімей:

   — сім’ям, яким призначена субсидія на підставі договору оренди чи найму житла;
   — сім’ям, яким у 2015 році була призначена субсидія на придбання твердого палива та скрапленого газу;
   — сім’ям, яким в опалювальний період 2015/2016 років субсидія була призначена у «0» розмірі.

Іншим сім’ям для продовження терміну надання субсидії звертатися не потрібно.

3. Сім’я не зверталася за призначенням субсидії. Однак, у зв’язку з підвищенням тарифів планує подати заяву та декларацію для оформлення субсидії. У який термін необхідно подати документи?

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг призначається з місяця звернення за її призначенням.

У разі звернення із заявою  про призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону субсидія призначається з початку такого сезону.

У разі підвищення тарифів і цін на житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо субсидії призначаються протягом трьох місяців з дати їх підвищення.

При зверненні громадянина за призначенням субсидії в неопалювальний період, розрахунок розміру субсидії на опалювальний період проводиться управлінням соціального захисту населення автоматично, без додаткового звернення.

Враховуючи викладене, з метою своєчасного призначення субсидії на опалювальний період рекомендуємо вже зараз звертатися до управління соціального захисту населення.

За матеріалами 
Департаменту праці та
соціального захисту населення 
Полтавської ОДА

За матеріалами:
Сайт ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Адреса ресурсу:
http://www.adm-pl.gov.ua/
Адреса матеріалу:
Про житлові субсидії у запитаннях-відповідях

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.