«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо встановлення тарифів на послугу з централізованого постачання гарячої води для потреб населення

2017-07-11

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ТАРИФІВ НА ПОСЛУГУ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ДЛЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ

Постановою № 712 від 31.05.2017 р.  Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), яка набула чинності з 9 липня 2017 року, встановлено тарифи на послугу з централізованого постачання гарячої води для потреб населення.

Тарифи встановлені на наступному рівні(з ПДВ):

— за умови підключення рушникосушильників до системи гарячого водопостачання — 81,39 грн за 1 куб. м;
— за умови відсутності рушникосушильників — 75,27 грн за 1 куб. м.

Структура, встановлених постановою тарифів, наведена у Додатку 97 до зазначеної постанови.

Текст постанови наведено на офіційному сайті підприємства te.pl.ua
 
Збільшення вартості послуги з централізованого постачання гарячої води відбулося виключно внаслідок підвищення вартості холодної води, що є складовою тарифу на гарячу воду.

Нагадаємо, з 1 жовтня 2016 року постановою НКРЕКП №1413 від 11.08.2016 р. був підвищений тариф для КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» на водопостачання з 4,87 грн/куб.м до 6,46 грн/куб.м (без ПДВ), при цьому одночасного перегляду тарифу ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» на послугу з централізованого постачання гарячої води для потреб населення не відбулося.

НКРЕКП зкоригувала тариф на послугу з централізованого постачання гарячої води для «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» (на вартість холодної води) лише 31 травня 2017 року Постановою №712, що набула чинності з 9 липня цього року.

Тобто коригування вартості холодної води у тарифі на послугу з централізованого постачання гарячої води для «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» відбулося із запізненням у понад 9 місяців і увесь цей час підприємство, надаючи послуги населенню, зазнавало збитків, що не компенсувалися тарифною вартістю гарячої води.

Адміністрація ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО