«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Щодо графіку роботи абонентської служби підприємства

2017-08-29

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ЩОДО ГРАФІКУ РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА

Шановні споживачі!

У п'ятницю, 1 вересня 2017 року, у зв’язку з проведенням розрахунків спожитих протягом серпня цього року послуг підприємства, абонентською службою ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» прийом споживачів здійснюватися не буде (крім юридичних осіб).

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО