Передавати показники приладів обліку гарячої води та/або теплової енергії відтепер можна і за допомогою додатка «Viber»

2017-09-26

ПЕРЕДАВАТИ ПОКАЗНИКИ ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА/АБО ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ ВІДТЕПЕР МОЖНА І ЗА ДОПОМОГОЮ ДОДАТКА «VIBER»

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ —
власники квартирних лічильників гарячої води (водомірів) та/або теплової енергії!

У зв’язку з необхідністю щомісячної передачі до абонентської служби підприємства показників квартирних лічильників для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» розширило перелік інтерактивних сервісів передачі даних від споживачів підприємству. Відтепер передавати показники приладів обліку гарячої води та/або теплової енергії можна і за допомогою додатка «Viber».

Спеціальний номер «Viber» (050) 303-34-02 призначений винятково для прийому показників у вигляді повідомлень. Дзвінки на цей номер у месенджері «Viber» недоступні. У повідомленні необхідно вказати свої адресу та особовий рахунок абонента, а також показники приладів обліку із зазначенням місць їх встановлення у випадку, якщо приладів обліку декілька.

Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що сервіс «Viber» призначений тільки для передачі повідомлень про обсяги спожитих послуг підприємства. У разі виникнення запитань радимо скористатися цілодобовим сервісом офіційного сайту підприємства «НАДІСЛАТИ НАМ ЛИСТА».

Додатково зазначаємо, що всі раніше активні сервіси для передачі показників приладів обліку також доступні і працюють у штатному режимі.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує: для коректних нарахувань за послуги централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води споживачам послуг підприємства показники індивідуальних (квартирних) приладів обліку слід передавати до 25 числа кожного місяця.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Июль 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31