Час згадати про передачу показників квартирних лічильників гарячої води і теплової енергії!!!

2017-12-22

  

 ЧАС ЗГАДАТИ ПРО ПЕРЕДАЧУ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ І ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ!!!


ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) і теплової енергії, що для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги, необхідно передати до абонентської служби підприємства показники лічильників.

Зробити це слід ВЧАСНО — до 28-го грудня включно, аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за грудень поточного року.

Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом: 

510-455 (багатоканальний) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
— (095) 278-47-06 (Vodafone Україна - МТС Україна) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(067) 503-00-35 (Київстар) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
510-445 — автовідповідач — цілодобово;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — SMS-повідомлення — цілодобово;
— (067) 503-00-35 (Київстар) — SMS-повідомлення — цілодобово;
— (050) 303-34-02 (Viber/Telegram) — Viber/Telegram-повідомлення — цілодобово;
te.pl.ua«Передати показники лічильника» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
abon.te.pl.ua«Особистий кабінет споживача» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства.


У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.
 
 
Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що сервіси «Viber» і «Telegram» призначені тільки для передачі повідомлень про обсяги спожитих послуг підприємства. У разі виникнення запитань радимо скористатися цілодобовим сервісом офіційного сайту підприємства «НАДІСЛАТИ НАМ ЛИСТА».

Завчасно вам вдячні.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» на початку січня провела нарахування за послуги підприємства, які споживачі отримували в грудні 2018 року. Паперові рахунки кожне домогосподарство традиційно отримає на свою поштову адресу в другій половині цього місяця. Однак уже зараз споживачі можуть ознайомитися з розміром нарахувань, скориставшись цілодобовим он-лайн сервісом «Особистий кабінет споживача»

 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

24 жовтня у Полтаві стартував опалювальний сезон 2018-2019 років. З появою тепла в оселях полтавців знову стало нагальним питання, як користуватися тепловою енергією, щоб і почуватися удома комфортно, і не переплачувати за опалення. Роз’яснення з цього приводу надав начальник служби контролю за збутом теплової енергії «Полтаватеплоенерго» Віктор ІВАНЧЕНКО...


Архiв новин

«    Январь 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31